نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 20 مهر 1396
ساعت 10:26

مایکروسافت: اکس‌باکس وان اکس برای همه مناسب نیست

0 از 5

مایکروسافت اعلام کرد که وضعیت اکس‌باکس وان اکس مانند کنترلرهای الیت است

بزودی شاهد انتشار قدرتمندترین کنسول تاریخ، یعنی کنسول اکس‌باکس وان اکس شرکت مایکروسافت خواهیم بود. این کنسول که نسخه ارتقا یافته اکس‌باکس وان محسوب می‌شود در تاریخ 16 آبان ماه به قیمت 500 دلار در دسترس خواهد بود. ماکیروسافت انتظار دارد که این کنسول فروش خوبی را پشت سر بگذارد چراکه پیش فروش آن آمار خوبی را نشان داده است. اکنون فیل اسپنسر به عنوان رئیس اکس‌باکس بار دیگر تکرار کرد که مدل ارزان‌تر کنسول آن‌ها یعنی اکس‌باکس وان اس همچنان در بازار باقی خواهد ماند و بهترین فروش را در این نسل خواهد داشت. اسپنسر اعلام کرد:

اکس‌باکس وان اس، کنسول پیش‌روی ما در بازار خواهد بود. این کنسول مقرون به صرفه‌تری است و قابلیت اجرای بازی‌های مشابهی را خواهد داشت.

بنظر می‌رسد که کنسول اکس‌باکس وان اکس بازیکنانی را مورد هدف قرار داده است که بدنبال تجربه بسیار بهتری از یک کنسول خانگی هستند. حتی اگر آن‌ها دارای تلویزیون 4k نباشند، باز هم شاهد قدرت این کنسول خواهند بود. اما همچون کنترلرهای اکس‌باکس وان الیت، اکس‌باکس وان اکس برای همه مناسب نیست. در واقع شرکت مایکروسافت حق انتخابی را به بازیکنان داده است: اگر بدنبال تجربه بهتری از بازی‌ها هستید به سرغ این کنسول بروید.

چه شما تلویزویون 1080p داشته باشید چه 4k، شاهد قدرت بیشتر کنسول اکس‌باکس وان اکس خواهید بود اما این کنسول برای همه افراد مناسب نیست. این وضعیت درست مانند کنترلرهای اکس‌باکس وان الیت است. ما قصد نداریم تا به همه بگوییم «اگر بدنبال کنترلر اضافه‌ای هستید، پس بروید و کنترلر الیت بخرید.» ما تعداد زیادی از آن کنترلرها را بفروش رساندیم. اکنون ما در مورد بازی‌ها صحبت می‌کنیم. افراد زیادی هستند که بازی‌ها را بصورت تصادفی اجرا می‌کنند اما افرادی نیز هستند که بازی‌ها را به عنوان سرگرمی شماره 1 خود قلمداد می‌کنند.

برای کسانی که سرگرمی، دارای درجه نخستی برای آن‌ها است، ما بهترین تجربه ممکن را ارائه خواهیم داد. اگر من بازی را با کیفیت حقیقی 4k و قابلیت HDR بازی می‌کنم، بدین معنی نیست که همه افراد باید بازی خود را اینگونه اجرا کنند. بنابراین به بازیکنان حق انتخاب داده‌ایم. آیا ما نوآوری را از سر گذرانده‌ایم؟ گفتن این عبارت در مورد بازیکنان کمی دشوار است. فکر می‌کنم که باید منتظر بود و دید. من اعتماد به نفس زیادی در مورد این کنسول دارم.

فرشاد | اخبار | 12/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.