نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 20 مهر 1396
ساعت 10:05

تعداد بازیکنان Fortnite: Battle Royale در مدت دو هفته به 10 میلیون نفر رسید

0 از 5

بازی Fortnite: Battle Royale از زمان عرضه تا به امروز بیش از 10 میلیون کاربر را به خود جذب کرده است

«اپیک گیمز» (Epic Games) اعلام کرد که تعداد کاربران بازی Fortnite: Battle Royale در مدت دو هفته به 10 میلیون نفر رسیده است. این در حالی است که این بازی در روز عرضه شاهد حضور 1 میلیون کاربر و در تاریخ 8 اکتبر شاهد حضور 3.7 میلیون کاربر بود.

حالت Battle Royale بازی Fortnite، بسته توسعه دهنده‌ای کاملاً رایگان است گرچه اپیک گیمز اعلام نمود که قصد اضافه کردن سیستم پرداخت درون بازی را برای آیتم‌های هنری در روزهای آینده دارد. باید منتظر بود و دید که این بازی در آینده چه رکورد جدیدی را کسب خواهد کرد. مطمئناً پشتیبانی سازنده بازی در دست یافتن به چنین موفقیتی تاثیر گذار بوده است.

با وجود تمام موفقیت‌های اپیک گیمز و عدم ایجاد مشکلی اما استودیوی سازنده بازی PUBG آن‌ها را تهدید به پایان دادن حالت Battle Royale نمود چراکه این حالت تشابه زیادی به بازی PUBG دارد.

بازی PUBG در سال جاری میلادی برای کنسول اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد گرچه هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای آن اعلام نشده است. این نسخه توسط شرکت مایکروسافت منتشر می‌گردد. امکان انتشار نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی نیز در آینده ممکن است اما هنوز این نسخه معرفی نشده است.

فرشاد | اخبار | 12/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.