نویسنده: آرمین صیامی زاده یکشنبه، 26 اسفند 1397
ساعت 13:32

برنامه‌های آینده‌ی فروشگاه Epic مشخص شدند

چندین ویژگی‌ اساسی و پایه به این فروشگاه اضافه خواهد شد

5 از 5

فروشگاه اپیک به‌زودی چند ویژگی ابتدایی دریافت خواهد کرد؛ این کمپانی برنامه‌ی کامل خود را برای این فروشگاه به صورت عمومی منتشر کرده که در آن، ویژگی‌های موجود و قابلیت‌هایی که در آینده به آن اضافه خواهند شد درج شده است.

این کمپانی، مشابه با کاری که با عنوان فورتنایت انجام داده بود، برد سایت ترلوی (Trello) خود را به اشتراک گذاشت و بدین ترتیب، دنبال کردن توسعه‌ی این فروشگاه را برای علاقه‌مندان راحت کرد.

اوایل سال، امکان بازی کردن آفلاین و قیمت‌گذاری منطقه‌ای و مدتی پس از آن نیز قابلیت جست‌وجو به این فروشگاه اضافه شد، اما مهم‌ترین ویژگی‌ای که این اواخر راه خود را به آن باز کرده، امکان پری‌لود (Pre-load) کردن بازی‌ها است.

تا سه ماه آینده، شاهد بهبود حجم پچ‌ها، ذخیره‌ی ابری، بهبود بخش آفلاین و طراحی جدید صفحه‌ی فروشگاه خواهیم بود. امکاناتی نظیر لیست علاقه‌مندی‌ها، نقد کاربران، باندل‌های شامل عناوین دسته دوم و مهم‌تر از همه، پشتیبانی از ماد، برای چهار تا شش ماه آینده برنامه‌ریزی شده‌اند.

تا اواخر سال نیز بخش اچیومنت و سبد فروش به این فروشگاه اضافه خواهند شد؛ افزوده شدن این امکانات حیاتی، نشان از بهبود و توسعه‌ی این پلتفرم را می‌دهد اما متاسفانه هیچ‌یک نوآوری یا خلاقیت خاصی ندارند که باعث تمایز این فروشگاه از رقبایش شود؛ اکثر این ویژگی‌ها در فروشگاه‌های دیگری غیر از غول این بازار یعنی Steam، مانند Origin کمپانی EA و Uplay یوبی‌سافت نیز یافت می‌شوند.

این ناشر همزمان با توسعه‌ی فروشگاه خود، سرگرم به‌دست آوردن عناوین انحصاری مانند جدیدترین نسخه‌ی سری Metro است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.