نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 20 مهر 1396
ساعت 20:27

زمان انتشار قسمت دوم بازی Life Is Strange: Before The Storm اعلام شد

0 از 5

تاریخ عرضه اعلام شده برای قسمت دوم از بازی Life Is Strange: Before The Storm نشان از بازگشت سریع Chole Price دارد

در ماه اوت شاهد انتشار اولین قسمت از بازی Life is Strange: Before the Storm بودیم که بازخوردهای مثبتی را به همراه داشت. اکنون سازنده بازی زمان انتشار قسمت دوم آن را که Brave New World نامیده می‌شود، اعلام کرده است. این قسمت در تاریخ 27 مهر ماه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Brave New World دومین قسمت از سه قسمت بازی Before the Storm محسوب می‌شود که پیش درآمدی بر بازی اول است. در این بازی تمرکز مجددی برروی زندگی Chloe Price و تقویت روابط او با Rachel صورت پذیرفته است.

این بازی امتیاز 6.6 از 10 را از نقد و بررسی بازی‌مگ دریافت کرد و حسین صدری در نقد و بررسی آن نوشت:

بخش موسیقی و صدا مثل همیشه عالیه و تردیدی نیست که اهمیت دادن سازنده ها به موسیقی کیفیت بازی رو بالا برده. غیر از اون، چیزی که باعث شده این فصل، در نظر من از لحاظ موسیقیایی خیلی جذاب تر از فصل قبل باشه، حال و هوای بازیه که بیشتر به سمت موسیقی الکترونیک و راک و متال هدایت شده! بازی قطعه‌های وکال (Vocal) دار زیادی رو لایسنس کرده و اون ها به زیبایی در جریان داستان شنیده میشن. قطعه‌های بی کلام بازی هم زیبا و عالی هستن. موسیقی در سری LIS همیشه اهمیت بالایی داشته و در بازی جدید هم این استاندارد ها رعایت شده.
بخش گویندگی بازی عالیه. فقط یک نکته‌ی آزار دهنده این وسط هست. با این که صداپیشه‌ی جدید کلویی نقشش رو به خوبی ایفا کرده ولی هیچ وقت و هرگز نمی تونه به پای صداپیشه‌ی قبلی برسه. کلویی در فصل قبل به لطف گویندگی عالیش به یه شخصیت ماندگار تبدیل شد. اما حالا با وجود صداپیشه‌ی جدید، اصلا نمیشه اون ارتباط قدیمی رو با کلویی برقرار کرد. گوینده جدید اصلا انرژی قبل رو نداره و توانایی اجراش در صحنه های احساسی هم به اندازه‌ی قبل نیست. به جز این مورد تقریبا نمیشه ایراد دیگه ای به گویندگی بازی گرفت. همه چیز سر جای خودشه و کارکترها هم کاملا قابل لمس و عالی ان.

فرشاد | اخبار | 12/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.