نویسنده: نریمان عبدی یکشنبه، 23 مهر 1396
ساعت 18:16

ماجراجویی‌های بیشتر در فیلم جدید «جومانجی»

0 از 5

فیلم جدید «جومانجی» نسبت به نسخه اصلی ماجراجویی‌های بیشتری دارد.

نسخه جدید فیلم «جومانجی» با نام Jumanji: Welcome to the Jungle نسبت به نسخه محبوب قدیمی خود دارای لحظه‌های اکشن و ماجراجویانه بیشتری است. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.

داستان نسخه بازسازی شده این فیلم سینمایی درباره گروهی از نوجوانان است که به شکلی غیرمنتظره در یک بازی ویدیویی با نام «جومانجی» گرفتار می‌شوند. در این فیلم بازیگرانی مانند «دواین جانسون» (Dwayne Johnson) ایفای نقش می‌کنند.

نسخه اصلی فیلم سینمایی جومانجی با بازی «رابین ویلیامز» در سال 1995 میلادی اکران شد و در زمان خودش توانست جلوه‌های ویژه بسیار زیبا و صحنه‌های دلهره‌آوری را به نمایش بگذارد. هرچند این فیلم به طور کامل در ژانر اکشن دسته‌بندی نمی‌شد؛ اما در نسخه جدید این فیلم سینمایی شاهد سکانس‌های اکشن بیشتری خواهیم بود.

بر اساس صحبت‌های منتشر شده تهیه کننده فیلم، در این نسخه شاهد تغییرات زیادی خواهیم بود. به طور مثال برخلاف نسخه قبل که جهان بازی وارد دنیای واقعی شخصیت‌ها می‌شد، در این نسخه کاراکترها وارد دنیای بازی شده و با خطرات بزرگ‌تری دست‌وپنجه نرم خواهند کرد. لازم به ذکر است که هنوز تاریخ مشخصی برای اکران این فیلم معرفی نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.