نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 23 مهر 1396
ساعت 18:59

حجم موردنیاز ورژن PS4 بازی Elex

0 از 5

حجم موردنیاز دانلود نسخه PS4 بازی Elex اعلام شد

حجم موردنیاز برای دانلود ورژن PlayStation 4 بازی Elex اعلام شده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده این بازی حجمی معادل 29.01 گیگابایت از فضای هارد درایو کنسول PlayStation 4 را نیاز دارد.

بازی Elex علاوه بر نسخه دیجیتالی، دارای نسخه فیزیکی نیز هست. علاقه مندان به خرید نسخه فیزیکی می‌توانند آن را از طریق این آدرس پیش خرید کنند.

بازی ELEX عنوانی در ژانر اکشن نقش آفرینی با موضوع علمی تخیلی است که استودیوی Piranha Bytes مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده دارد. این بازی در تاریخ 17 اکتبر 2017 (25 مهر 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد. گیمر در این بازی از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش می‌کند و قادر است هم از سلاح گرم و هم از سلاح سرد استفاده کند. از جمله ویژگی های این بازی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1-    یک همراه بیابید، یک گروه را انتخاب کنید و دنیا را تحت تأثیر قرار دهید. در بازی ELEX سیستم طبقه بندی سنتی وجود ندارد. درعوض شما باید اعتماد مربی های باتجربه را برای ارتقاء مهارت هایتان بدست آورید.

2-    رفتار شما با افرادی که ملاقات می‌کنید مهم است و باعث می‌شود که دوست یا دشمن برای خود ایجاد کنید.

3-    هر کجا می‌خواهید بروید، مبارزه ها و دوستان خود را انتخاب کنید. تنها عامل بازدارنده شما در دنیای بازی موجودات جهش یافته ای هستند که در منطقه های آلوده زندگی می‌کنند.

4-    می‌توانید راه بروید، بدوید یا جت-پک خود را فعال کنید.

م.حافظ | اخبار | 15/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.