نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 14 خرداد 1396
ساعت 11:25

تاریخ عرضه بازی اکشن Elex + تصاویر جدید

0 از 5

تاریخ عرضه و تصاویر جدید بازی اکشن نقش آفرینی Elex را مشاهده کنید:

استودیوی سازنده بازیهایی چون Gothic  (اکشن نقش آفرینی) و Risen (اکشن نقش آفرینی) قرار است در آینده بازی جدیدی با عنوان Elex را عرضه کند. Elex از نوع بازی های اکشن نقش آفرینی آمیخته با عناصر افسانه ای است که مسئولیت ساخت آن با استودیوی Piranha Bytes و مسئولیت انتشار آن با کمپانی THQ Nordic می‌باشد.
این بازی در تاریخ 17 اکتبر 2017 (25 مهر 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در کنار نسخه collector این بازی عرضه می‌شود. این نسخه از بازی شامل بازی و راهنما، آرت بوک، موسیقی متن اورجینال، نقشه پارچه ای  Magalan و تندیس 10 اینچی (25.4 سانتیمتر) از Alb Mage خواهد بود.
Magalan دنیایی است که بر اثر اصابت یک شهاب سنگ در معرض نابودی و انهدام قرار گرفته است. شما Alb هستید. زمانی که به نظر می‌رسد شما پیروز و موفق شده اید، خود را در یکی از 5 منطقه متروک این دنیا و دور از مردم و دور از elex (عنصر نیروزا) می‌یابید.
Elex عنوانی در در ژانر فضای باز sandbox است. به محض آغاز بازی، تمام 5 منطقه آن باز هستند. دشمنان زیادی وجود دارند که باید با آنها مبارزه کنید و با استفاده از مهمات و سلاح های متنوعی که دارید (از کمان های پولادی سنتی گرفته تا تفنگ های لیزری مدرن) آنها را نابود کنید. همچنین می‌توانید عضو یکی از 4 گروه موجود شوید. سرنوشت Magalan در دستان شماست؛ تصمیمات شما در حفظ و یا نابودی آن تأثیر دارد.
هم اکنون می‌توانید تصاویر جدید ارائه شده را مشاهده کنید.
elex

elex

elex

elex

elex

elex

elex

م.حافظ | اخبار | 04/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.