نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 23 مهر 1396
ساعت 19:31

تریلر لانچ (هنگام عرضه) بازی The Evil Within 2

5 از 5

مشاهده کنید تریلر هنگام عرضه بازی The Evil Within 2

کمپانی Bethesda تریلر لانچ (هنگام عرضه) بازی The Evil Within 2 را منتشر کرده که می‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید. در این تریلر برخی از وحشت های توصیف ناپذیری که کاراکتر اصلی بازی Sebastian Castellanos با آنها مواجه می‌شود نمایش داده شده است. همچنین برخی مناظر پیچیده از قبیل یک دختر کوچک که ظاهراً پوستش کنده شده، نشان داده شده است.

این دختر کوچک، کلید داستان بازی The Evil Within 2 و هدف کلی کاراکتر Sebastian است. کمپانی Bethesda اظهار دارد: «مأموریت کاراکتر Sebastian شخصی است. او به دنبال دخترش Lily است که فکر می‌کند چندین سال قبل او را گم کرده است. Sebastian باید Lily را قبل از فروپاشی همه چیز و گم شدن هر دوی آنها در STEM نجات دهد.»

 STEM یک دنیای عجیب و مرموز است که امکان دستکاری کردن آن توسط یک سری افراد ویژه ای که در آن هستند وجود دارد؛ این افراد معمولاً به نفرت و ترس گرایش دارند.

بازی The Evil Within 2 عنوانی در ژانر ترسناک همراه با تلاش برای بقا از چشم انداز سوم شخص است که استودیوی Tango Gameworks مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده داشته است. این بازی هم اکنون برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار دارد.

م.حافظ | اخبار | 15/10/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.