نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 13 تیر 1396
ساعت 13:49

ویدئوی گیم پلی بازی ELEX با کیفیت 4K

0 از 5

ویدئوی جدید از گیم پلی بازی ELEX با کیفیت 4K

استودیوی آلمانی Piranha Bytes در حال حاضر سخت مشغول کار بر روی بازی ELEX می‌باشد. هم اکنون ویدئوی جدیدی از گیم پلی بازی ELEX منتشر شده که ویژگی های گیم پلی این بازی را به صورت 4K نمایش می‌دهد و احتمالاً مربوط به ورژن PC این بازی می‌باشد. می‌توانید در پایان متن این ویدئو را مشاهده نمایید.

این ویدئو در طی نمایشگاه E3 امسال تهیه شده است. بازی ELEX مانند همیشه در این ویدئو هم بسیار جذاب و هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

بازی ELEX در ژانر اکشن نقش آفرینی با پس زمینه علمی تخیلی طراحی شده است و مد آن تک نفره می‌باشد. در این بازی جنگ بر سر یک منبع نیروزا  و قدرتمند به نام ELEX می‌باشد که به افراد نیروهای شبه سحرآمیز می‌بخشد. دنیای این بازی ترکیبی از لوکیشن های آینده و قرون وسطی می‌باشد و گیمرها قادر هستند تا از سلاح های گوناگونی از قبیل تفنگها، شمشیرها و قدرتهای سحرآمیز در مبارزه با دشمنان استفاده نمایند. گیمر از چشم انداز سوم شخص به تجربه این بازی می‌پردازد.

بازی ELEX در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه را می‌گذراند و قرار است برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه گردد. تاریخ عرضه این بازی برای روز 17 اکتبر 2017 (25 مهر 1396) تعیین شده است.

م.حافظ | اخبار | 04/07/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.