نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 26 مهر 1396
ساعت 15:48

دسترسی به بازی Mass Effect Andromeda برای اعضای EA/Origin Access

0 از 5

دسترسی اعضای Origin Access و EA Access به بازی Mass Effect Andromeda

هم اکنون بازی Mass Effect Andromeda برای اعضای Origin Access و EA Access بعنوان بخشی از سرویس Vault در دسترس قرار دارد. این سرویس برای کاربران Xbox One و PC موجود بوده و امکان دسترسی به نسخه کامل بازی همراه با آپدیت ها و محتوای جدید آن را فراهم می‌کند.

بازی Mass Effect Andromeda بعنوان یکی از بحث انگیزترین بازی های عرضه شده امسال در نظر گرفته می‌شود و بواسطه اشتباهات، مشکلات، انیمیشن های صورت، تغییر در سیستم های گیم پلی و بطورکلی داستان، واکنش های متفاوتی دریافت کرده است. برای این بازی آپدیت های زیادی در جهت رفع مشکلات مربوط به انیمیشن های صورت، بهبود صحنه های بازی و ... ارائه شده است. اما باز هم این بازی بخاطر قسمت های بسیار زیادی از محتوای فضای بازش و برخی کاراکترها مورد ستایش و تشویق قرار گرفته است.

اعضای Origin Access و EA Access علاوه بر دسترسی به نسخه کامل بازی هایی چون Mass Effect Andromeda، می‌توانند نسخه های آزمایشی مدت دار بازی هایی از قبیل Star Wars Battlefront 2 و Need for Speed Payback را قبل از عرضه رسمی آنها، تجربه کنند.

بازی Mass Effect: Andromeda عنوانی در ژانر اکشن نقش آفرینی است که در اوایل سال 2017 برای پلتفرم های Microsoft Windows, PlayStation 4 و Xbox One عرضه شد.

م.حافظ | اخبار | 18/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.