نویسنده: فرشاد شنبه، 29 مهر 1396
ساعت 03:55

یک بازی واقعیت مجازی مشابه PUBG در دست ساخت قرار دارد

0 از 5

استودیوی Oneiric Entertainmen در حال ساخت بازی Virtual Battlegrounds است

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds هم اکنون در استیم به رکورد جدیدی در تعداد کاربرانی که بطور همزمان اقدام به اجرای آن نموده‌اند دست یافته است در نتیجه جای تعجبی ندارد که استودیوی «اپیک گیمز» (Epic Games) با استفاده از فرمول سازندگان PlayerUnknown's Battlegrounds، بازی مشابه Fortnite: Battle Royale را در دسترس بازیکنان قرار داده است. اکنون تیم کوچک دیگری اعلام کرده است که در حال ساخت بازی واقعیت مجازی مشابه با PUBG است.

Sean Pinnock به عنوان کارگردان نوآور استودیوی Oneiric Entertainment در سایت ردیت اعلام کرد که تیم آن‌ها در حال کار برروی یک بازی واقعیت مجازی Battle Royale به نام Virtual Battlegrounds است.

با توجه به تعداد افراد اندکی که از هدست‌های واقعیت مجازی استفاده می‌کنند، تیم سازده تعداد کاربران آن را به 16 بازیکن محدود کرده است گرچه آن‌ها برنامه دارند که در صورت محبوبیت بازی، تعداد کاربران اعلام شده را افزایش دهند.

براساس اعلام Pinnick، پروژه آن‌ها تعامل خوبی با بازیکنان دارد بگونه‌ای که ایده اصلی ساخت آن از طریق پستی در سایت ردیت در ذهن آن‌ها خطور کرده است. او همچنین بصورت فعالانه در حال بررسی نظرات کاربران در پستی است که در آن اقدام به معرفی بازی Virtual Battlegrounds کرده‌اند.

براساس اعلام استودیوی Oneiric، بازی Virtual Battlegrounds در سال 2018 منتشر خواهد شد گرچه مشخص نیست که این بازی در ابتدا بصورت دسترسی زودهنگام منتشر خواهد شد یا نسخه کامل آن در دسترس قرار می‌گیرد. براساس برنامه‌ریزی استودیوی سازنده، این بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive و Oculus Rift منتشر خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 21/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.