نویسنده: فرشاد شنبه، 29 مهر 1396
ساعت 04:27

تاریخ انتشار بازی Left-Hand Path اعلام شد

0 از 5

بازی Left-Hand Path در ماه نوامبر در دسترس خواهد بود

Strange Company به عنوان سازنده و ناشر بازی Left-Hand Path، تاریخ عرضه آن را اعلام نمود. بازی Left-Hand Path که در ساخت آن از بازی Dark Souls الهام گرفته شده است، برای هدست‌های واقعیت مجازی در دست ساخت قرار دارد. پیش از این Left-Hand Path بصورت دسترسی زودهنگام در استیم در دسترس قرار گرفته بود اما Strange Company اخیراً بصورت رسمی اعلام کرد که این بازی در تاریخ 19 آبان ماه برای هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive و Oculus Rift در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Left-Hand Path در سبک ترسناک نقش آفرینی بوده و داستان آن در قلعه تاریکی روی می‌دهد که در آن موجوداتی حضور دارند که بدنبال نابودی شما هستند. بازیکنان بایستی به کاوش در این قلعه بپردازند تا سر از اسرار آن درآورند.

براساس اعلام Strange Company، با بازی کاملی روبرو خواهیم بود که بیش از 15 ساعت محتوای داستانی دارد که در آن بایستی مهارت‌های جادویی خود را بهبود داده و با تسلط بر حرکات مختلف، ارتشی از موجودات اسکلتی را نابود کنید.

Hugh Hancock از Strange Company در ارتباط با تشابه بازی‌های Left-Hand Path و Dark Souls اعلام کرد:

بازی Dark Souls همه چیز را در ارتباط با طراحی بازی تغییر داد و فکر می‌کنم که در خلق تجربه واقعیت مجازی باید از قواعد این بازی پیروی کرد. بازیکنان با مشاهده محیط بازی و نحوه داستان سرایی آن، پی به تشابهش با بازی Dark Souls خواهند برد.

بازی Left-Hand Path برای هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive و Oculus Rift در تاریخ 19 آبان ماه در دسترس خواهد بود. سازنده بازی ادعا کرد که قابلیت اجرای آن برروی هر سیستم PC یا لپ‌تاپ که از واقعیت مجازی پشتیبانی کند، ممکن خواهد بود.

فرشاد | اخبار | 21/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.