نویسنده: فرشاد شنبه، 29 مهر 1396
ساعت 11:00

بازی‌های رایگان آخر هفته استیم اعلام شدند

0 از 5

بازی‌های رایگان جدید استیم هم اکنون در دسترس هستند

کاربران استیم هم اکنون امکان اجرای دو بازی را به رایگان برروی PC دارند. اولین عنوان، بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III است که همچنین امکان خرید آن با اعمال تخفیف از طریق استیم امکان‌پذیر است.

در حال حاضر امکان دریافت بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III در سبک استراتژی همزمان بدون پرداخت هزینه‌ای امکان‌پذیر است. کاربران می ‌توانند این نسخه را بدون پرداخت هیچ هزینه ای تا تاریخ 30 مهر ماه ساعت 23:30 به وقت تهران تجربه کنند و سپس برای خرید این بازی اقدام نمایند.

قابلیت اجرای رایگان بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III همزمان با انتشار به‌روزرسانی جدید Endless War محیا شده است که براساس گفته شرکت سگا بزرگ‌ترین به‌روزرسانی است که از زمان عرضه بازی منتشر شده. این به‌روزرسانی علاوه بر اضافه کردن سه الیت و پنج لباس جدید به بازی، نقشه‌هایی را به بخش چند نفره اضافه خواهد کرد که شامل Shrine of Asruyan ،Serpent Chasm و Da Extractor می‌شوند.

همانطور که گفته شد امکان خرید بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III هم اکنون از طریق استیم با تخفیف 50 درصدی به قیمت 20 دلار وجود دارد. این پیشنهاد تنها تا تاریخ 1 آبان ماه ساعت 20:30 به وقت تهران فعال خواهد بود.

بازی دومی که امکان دریافت رایگان آن از طریق استیم وجود دارد، بازی Warhammer: End Times - Vermintide است که امکان دریافت رایگان آن تا تاریخ 4 آبان ماه ممکن خواهد بود. قابلیت خرید این بازی تا تاریخ اعلام شده به قیمت 7.50 دلار امکان‌پذیر است.

فرشاد | اخبار | 21/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.