نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 29 مهر 1396
ساعت 09:35

هاکی روی یخ در رویداد زمستانی به Destiny 2 می‌آید

0 از 5

پس از عرضه‌ی رویداد زمستانی برای عنوان Destiny 2 میتوانید به یک بازیکن هاکی روی یخ تبدیل شوید

از زمان عرضه‌ی بازی Destiny 2، بازیکنان قادر بودند که در منطقه‌ی Farm به صورت تفریحی، به بازی فوتبال بپردازند و به زودی قادر خواهند بود که به سطوح یخی رفته و بر روی آن هاکی بازی کنند. بانجی امروز اعلام کرد که در آینده هاکی روی یخ و برف‌ بازی بازیکنان با یکدیگر به زودی برای این عنوان عرضه خواهد شد. 

این تغییرات زمستانی و ظاهری بازی بخشی از ایونت سپیده‌دم (The Dawning Event) خواهند بود، یک رقابت با محدودیت زمانی است که موجب جذاب‌تر شدن محتوای فصل دوم بازی (که اخیرا تایید شد) می‌گردد. اولین ایونت سپیده‌دم سال گذشته در Destiny 1 به وقوع پیوست و با لیگ مسابقات اسپارو (وسایل نقلیه‌ی نگهبانان در بازی) آغاز شد. به نظر می‌رسد که این ایونت سپیده‌دم بر روی ورزش‌های زمستانی تمرکز خواهد کرد. 

از طریق حدس و گمان، به نظر می‌رسد که این بازی هاکی شبیه مینی-گیم فوتبال در Farm خواهد بود. شما قادر خواهید بود که با استفاده از پاهایتان پا به یک پایک (توپ خحصوص هاکی) ضربه بزنید و باید سعی کنید که آن را وارد دروازه‌ی مقابل بکنید. همچنین در تمام سرزمین‌های قابل بازی Destiny 2 شما قادر خواهید بود که گلوله‌های برفی را از روی زمین بردارید و به سوی دشمنان پرت کنید که این کار موجب وارد شدن دمیج به آن‌ها می‌شود. 

همچنین ایونت سپیده‌دم حاوی مجموعه‌ای از آیتم‌ها و تجهیزات مخصوص به خود خواهد بود که شامل یک سری آیتم با ظاهر زیبا و دارای تم زمستانی خواهد بود. همچنین یک ست کامل از زره که تم زمستانی خواهد داشت. احتمالا این تجهیزات از Bright Engramها دراپ خواهد شد.

Destiny 2 winter event items

اخیرا اخبازی پیرامون آنچه بانجی در آینده برای بازی عرضه خواهد کرد بیرون آمد. بانجی دو رویداد آینده‌ی Trials of the Nine برای دو هفته‌ی آتی را کنسل کرد. دلیل این کار فیکس کردن یک باگ اعلام شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.