نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 08 آبان 1396
ساعت 14:25

پیش‌بینی نینتندو درمورد تعداد ارسال کنسول نینتندو سوئیچ

0 از 5

تعداد کنسول نینتندو سوئیچ ارسالی افزایش خواهد یافت

کمپانی Nintendo به دنبال ارائه گزارش مالی اش، افزایش بی نظیری را در ارسال تعداد دستگاه های Switch و همچنین آمار فروش کلی در سال مالی جاری پیش بینی کرده است.

در پایین می‌توانید جدیدترین آماری که کمپانی نینتندو برای ارسال کنسول مورد نظر تا پایان سال مالی جاری (یعنی تا روز 31 مارس 2018 برابر با 11 فروردین 1397) پیش بینی کرده است را مشاهده کنید.

1

بر مبنای جدول ارائه شده در تصویر بالا، پیش بینی کمپانی نینتندو در مورد تعداد ارسالی کنسول Nintendo Switch برابر با 14 میلیون واحد خواهد بود.

این پیش بینی جدید برای کنسول Switch  در مقایسه با پیش بینی ماه آوریل (فروردین)، بسیار بیشتر است و بدین معناست که کمپانی نینتندو انتظار دارد تعداد دستگاه های ارسالی نینتندو سوئیچ تا پایان سال مالی جاری یعنی روز 31 مارس 2018 (11 فروردین 1397) در مجموع به 16.74 میلیون واحد برسد (حدود 2.74 میلیون واحد از این دستگاه تا پایان سال مالی قبلی یعنی تا 31 مارس 2017 برابر با 11 فروردین 1396 وارد بازار شده اند).

درمورد کنسول Nintendo 3DS پیش بینی صورت گرفته به همان صورت قبل است و تغییری نداشته است.

بعلاوه کمپانی نینتندو چشم انداز کلی سال مالی اش را اصلاح کرده است که می‌توانید در تصویر پایین مشاهده کنید. این بر اساس آمار فروش بوده است. IE : کنسول Switch بیشتر از تخمین های محافظه کارانه اولیه فروش دارد.

2

حال آنکه پیش بینی برای فروش به میزان چشم گیری افزایش داشته، هر دو گروه مربوط به سود حاصله دو برابر شده است.

شایان ذکر است که کنسول Switch به مدت چند ماه با کمبود موجودی در کشورهای متعددی از جمله خود ژاپن نیز مواجه بود. بدون تردید اگر این محدودیت موجودی وجود نداشت آمار ارائه شده در جدول می‌توانست بسیار بیشتر از این حد باشد.

م.حافظ | اخبار | 30/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.