نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 10 آبان 1396
ساعت 20:39

بازیهای رایگان پلی‌استیشن برای ماه نوامبر

0 از 5

لیست عناوین رایگان برای کاربران پلاس شبکه‌ی PSN در ماه نوامبر اعلام شد

با ورود به ماه نوامبر، سونی لیست بازیهای رایگان PlayStation Plus برای این ماه را اعلام کرده است. ۶ عنوان رایگان جدید برای کنسول‌های PS4، PS3 و PS Vita در راه است. این بازیها از هفته‌ی آینده به صورت رایگان در دسترس کاربرانی که اشتراک PlayStation Plus داشته باشند قرار خواهند گرفت.

برای PS4، بازی Worms Battlegrounds در سبک استراتژی و عنوان پلتفرمر Bound از تاریخ ۷ نوامبر (سه‌شنبه ۱۶ آبان) به صورت رایگان در فروشگاه مجازی پلی‌استیشن قرار می‌گیرند. همچنین برای جشن گرفتن سالگرد PlayStation VR، یک بازی اضافه نیز به این لیست افزوده خواهد شد که برای مدت زمان بیشتری نسبت به حالت عادی رایگان است. عنوان Until Dawn: Rush of Blood از تاریخ ۷ نوامبر تا ۲ ژانویه رایگان خواهد بود.

در طول ماه نوامبر، برای دارندگان PS3 بازیهای R-Type Dimensions و Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic رایگان خواهند بود. همچنین کسانی که Vita دارند Broken Sword 5: The Serpent's Curse و Dungeon Punks را میتوانند بر روی کنسول قابل حمل خود نصب کنند. عنوان Dungeon Punks در صورتی که برای Vita خریداری شود به لیست بازیهای رایگان PS4 نیز افزوده میشود که تعداد بازیهای رایگان برای این کنسول در ماه نوامبر را به عدد ۴ میرساند.

تمامی این بازیها از تاریخ ۷ نوامبر تا ۵ دسامبر (۱۶ آبان الی ۱۴ آذر) رایگان خواهند بود. همچنین اگر بازیهای رایگان ماه اکتبر را تاکنون دریافت نکرده‌اید حتما برای آنها اقدام کنید. بازیهایی چون Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و Amnesia Collection در حال حاضر رایگان هستند. تا تاریخ ۷ نوامبر می‌توانید این دو بازی جذاب را دانلود کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.