نویسنده: فرشاد سه شنبه، 16 آبان 1396
ساعت 03:59

مایکروسافت بدنبال بازگشایی و خرید استودیوهای جدیدی است

5 از 5

شرکت مایکروسافت قصد دارد تا از طریق بازگشایی و خرید استودیوهای جدید، بازی‌های First-Party بیشتری را تولید کند

بررسی فعالیت‌های چند سال گذشته مایکروسافت نشان می‌دهد که این شرکت عملکرد خوبی در زمینه تولید بازی‌های First-Party نداشته است اما بنظر می‌رسد که این شرکت قصد تغییر رویکرد خود را دارد. «فیل اسپنسر» (Phil Spencer) به عنوان رئیس Xbox در صحبت با Bloomberg اعلام کرد که مایکروسافت قصد دارد تا بر روی ساخت بازی‌های First-Party سرمایه‌گذاری بیشتری نماید و این موضوع شامل بازگشایی و خرید استودیوهای جدیدی می‌شود؛ او گفت:

توانایی ایجاد محتوا باید یکی از نقاط قوت ما باشد. سرمایه گذاری ما در گذشته در یک سطح برابر صورت نگرفته است و فراز و نشیب‌هایی داشته‌ایم.

نکته قابل توجه آن است که مایکروسافت قصد دارد در طول 3 سال آینده سرویس استریمینگی را ارائه کند که جهت استفاده از آن نیازی به کنسول نباشد، سرویسی که تقریباً مشابه PlayStation Now است. این شرکت در سال 2012 بصورت داخلی تستی را بر روی سرویس مد نظر خود صورت داد اما در آن بازه زمانی، هزینه زیادی را در بر داشت. در حال حاضر سرویس Azure این شرکت پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است اما بدلیل حساسیت این سرویس، مایکروسافت اطلاعات زیادی را پیرامون آن به اشتراک نگذاشته است.

فرشاد | اخبار | 07/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.