نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 18 آبان 1396
ساعت 07:59

آمار فروش اولیه‌ی Call of Duty: WWII

0 از 5

سری Call of Duty دوباره با یک عنوان جدید رسما به دنیای بازیهای ویدیویی بازگشته و Activision آمار فروش اولیه و بی‌نظیر این بازی را اعلام کرده است

از زمان معرفی Call of Duty: WWII مخاطبان و هواداران از اینکه سری قرار است دوباره به ریشه‌هایش یعنی جنگ جهانی دوم بازگردد، بسیار هیجان زده بودند. اکنون و تنها پس از چند روز حضور در بازار، اینطور به نظر میرسد که آن اشتیاق و علاقه‌ی اولیه بر روی فروش بازی نیز تاثیر گذاشته است. اکتیویژن ناشر این بازی، انواع آمار فروش برای این شوتر اول شخص را منتشر کرده است.

Call of Duty: WWII در سه روز اولیه‌ی حضورش در بازار، فروشی معادل 500 میلیون دلار را تجربه کرد که این آمار بسیار قابل توجه و شگفت انگیز است. علاوه بر آن نسخه‌ی دیجیتالی بازی در کنسول PlayStation 4 نیز رکورد بیشترین میزان فروش برای یک بازی PS4 در روز اول عرضه را شکست. بالاخره و با احتساب تمامی واحدها مشخص شد که Call of Duty: WWII در بازه‌ی زمانی مشابه دو برابر عنوان Call of Duty: Infinte Warfare فروش داشته است.

اریک هیرشبرگ مدیرعامل Activision درباره‌ی آمار فروش بازی گفت:

ما از هوادارانمان درخواست کردیم که تیمهای خود را دوباره تشکیل دهند و آنها نیز به درخواست ما با رکورد بیشترین تعداد بازیکنان در میان کنسول‌های این نسل و PC، پاسخ مثبت دادند. Call of Duty: WWII فرنچایز را به ریشه‌هایش بازگردانده و نتایج این کار شگفت انگیز است: فروش دو برابر در آخر هفته‌ی ابتدایی عرضه و رکورد بیشترین تعداد دانلود برای یک بازی در روز اول عرضه بر روی کنسول PlayStation 4. فروش 500 میلیون دلاری ما در روزهای ابتدایی عرضه نه تنها از فیلم Thor: Ragnarok بیشتر بود، بلکه آمار فروش ابتدایی این فیلم و فیلم Wonder Woman بر روی هم نیز نمی‌توانند با رکورد Call of Duty: WWII برابری کنند. و اینکه ما موظف هستیم با ارتقای بی وقفه‌ی بازی و ارائه‌ی محتوای جدید از بازیکنانمان حمایت کنیم.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.