نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 18 آبان 1396
ساعت 16:23

25 درصد از کارکنان Telltale Games برکنار شدند

5 از 5

استودیوی Telltale Games قصد دارد با یک تیم کوچکتر بازیهای کمتر اما با کیفیت بالا تولید کند

Telltale Games استودیوی سازنده‌ی عناوین دنباله‌داری همچون The Walking Dead، Game of Thrones و Minecraft قرار است 25 درصد از نیروی کاری خود را برکنار کند. این کمپانی در خبری اعلام کرد قصد انجام یک بازسازی را دارد که به دنبال آن 90 کارمند شغل خود را از دست خواهند داد.

Telltale در بیانیه‌ای اعلام کرد که تصمیم برکنار کردن کارمندان در راستای تبدیل شدن این سازنده به مکانی با فضای رقابتی بیشتر است. و اینکه به عنوان یک پیشگام در ساخت بازیهای داستانی قصد دارند در سالهای آینده عناوینی با کیفیت بالاتر تولید کنند.

مدیرعامل Telltale Games پیت هاولی در یک بیانیه گفته است:

در سالهای خیر فعالیت‌های ما در مسیری شگفت‌ انگیز قرار گرفتند. اکنون واقعیت‌های شرایطی که به سمت آن حرکت می‌کنیم ما را مجبور به نوعی تکامل کرده است. در همین راستا مسیر تشکیلاتمان را عوض می‌کنیم و بر روی ساخت عناوین کمتر اما با کیفیت بالا و در قالب تیمی کوچکتر تمرکز خواهیم کرد.

Telltale این تضمین را داده است که این بازسازی در روند تولید پروژه‌هایی که کمپانی از قبل قصد ساخت آنها را داشت، تغییری ایجاد نخواهد کرد.

Telltale همچنین اعلام کرده که قصد دارد در روند توسعه‌ی داخلی خود از تکنولوژی‌هایی که موجب بروز نوآوری می‌شوند، برای تولید محصولات اصلی استفاده کند. این سازنده هنوز مشخص نکرده که منظورش از تکنولوژی دقیقا چه چیزی است. Telltale در سالهای اخیر انتقاداتی در زمینه‌ی فنی محصولاتش دریافت کرده بود.

پروژه‌های فعلی Telltale شامل: Minecraft: Story Mode، Guardians of the Galaxy، و قسمت چهارم و پایانی سری The Walking Dead می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.