نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 22 آبان 1396
ساعت 13:14

احتمال معرفی Devil May Cry 5 در رویداد PSX

5 از 5

آیا نسخه جدیدی از سری Devil May Cry در راه است؟

معمولا قبل از هر کنفرانس و رویدادی، رسانه‌ها و برخی افراد اطلاعاتی را از بازی‌های حاضر در آن همایش به اشتراک می‌گذارند که در بیشتر مواقع درست هم از آب در می‌آیند! خواندن این شایعات اگرچه ممکن است تازگی مراسم و سوپرایزهای آن را از ما بگیرد، اما از طرفی دیگر باعث می‌شود بیشتر برای مراسم هایپ شویم.

امسال هم شرکت سونی طبق رسم هر ساله خود، قرار است نمایشگاه PSX را در تاریخ 18 آذر برگزار کند. با اینکه سونی رسما اعلام کرد که رویداد امسال جمع و جورتر از سال‌های قبل خواهد بود، اما به تازگی شایعاتی منتشر شده که این حرف را نقض می‌کند.

به تازگی یکی از کاربران ردیت در پستی اعلام کرد که بازی Devil May Cry 5 در نمایشگاه PSX رونمایی خواهد شد.

این بازی (DMC 5) بالاخره در PSX معرفی خواهد شد. Dante ,Vergil و Nero از شخصیت‌های قابل‌بازی این عنوان هستند. دقیقا اطلاع ندارم که این موضوع در کنار معرفی بازی اعلام خواهد شد یا خیر، اما منابع متعددی به من گفته‌اند که هر سه کارکتر در بازی حضور دارند و شما می‌توانید در نقش آن‌ها بازی کنید.

او در ادامه، خبر از معرفی Soul Calibur VI داد. طبق توضیحات وی، این عنوان قرار است برای پلتفورم‌های PC,PS4 و Nintendo Switch عرضه شود و خبری از نسخه Xbox One نیست. همچنین او در آخر گفت که این بازی احتمالا در اواخر امسال و به مناسب 21 سالگی سری معرفی خواهد شد، اما منابعی دیگر خبر از رونمایی این عنوان در نمایشگاه PSX دادند.

این کاربر مدتی قبل‌تر اعلام کرد که شخصیت‌های TMNT برای Injustice 2 اضافه خواهند شد که اتفاقا این خبر چندی پیش توسط سازنده بازی هم تایید شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.