نویسنده: پدرام پورامامعلی یکشنبه، 28 آبان 1396
ساعت 17:58

Wild West Online در حالت دسترسی زودهنگام قرار گرفت

0 از 5

اگر شما نیز نمی‌توانید انتطار برای نسخه‌ی جدید Red Dead Redemption را تحمل کنید با Wild West Online قادر خواهید از این انتظار لذت ببرید

عنوان Wild West Online که یک بازی MMO برای رایانه‌های شخصی است در حالت Early Access قرار گرفت. فضای این بازی با Red Dead Redemption شباهت زیادی دارد.

پیش از این در ماه سپتامبر، سازندگان Wild West Online یک نسخه‌ی آلفای بسته و آزمایشی را ارائه کردند اما در حال حاضر بازی کردن نسخه‌ی دسترسی زودهنگام قطعا لذت‌بخش‌تر خواهد بود. این نسخه‌ی بتا از امروز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. البته قطعا نسخه‌ی بتا از محتوای کمتری نسبت به نسخه‌ی نهایی برخوردار است.

در این نسخه‌ی دسترسی زودهنگام آنچه که به بازیکنان ارائه می‌شود عبارتند از یک ورژن اولیه از سیستم پیشروی بازی و شخصی‌سازی کاراکترها به صورت پایه. همچنین در نسخه‌ی بتا تعدادی ماموریت و کوئست وجود دارد که این بخشها شامل PVP نیز می‌شوند.

Wild West Online اواخر همین سال عرضه می‌شود و بر روی شبکه‌ی Steam در دسترس قرار خواهد گرفت. در حال حاضر قادر خواهید بود 3 نسخه با قیمت‌های 35، 59 و 94 دلاری از بازی را پیش‌خرید کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.