نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 29 آبان 1396
ساعت 15:10

اطلاعات جدیدی از Death Stranding منتشر شد

4 از 5

مطلبی که در بخش زیر می‌خوانید، مصاحبه هیدئو کوجیما در برنامه "The Noite" است. در روز گذشته، یکی از کاربران ردیت این مصاحبه را بصورت کامل ترجمه کرد و به اشتراک گذاشت.


مصاحبه‌کننده: در چه مرحله‌ای از ساخت قرار دارید؟ لازم نیست چیز زیادی را لو بدید، من میدونم این خیلی محرمانه‌ است اما همه مشتاق اطلاعات جدید از بازی هستند، بنابراین چه چیزی میتونی به ما بگی؟

کوجیما: Death Stranding هم‌اکنون قابل بازی است. همه کارکترها تکمیل شدن و در بازی حضور دارند، اما من باید بازی‌ رو تستش کنم. باید تستش کنم چون که می‌خوام مطمئن بشم همه افراد از بازی لذت می‌برند. در حالی که من بازی رو تست می‌کنم، جزئیات هم در اون قرار میدم و هنوز هم دارم همین کارو می‌کنم. این شبیه فیلمه، جایی که شما اون رو ادیت، کات یا چیزی بهش اضافه می‌کنید. من در این مرحله از بازیم قرار دارم.

مصاحبه‌کننده: راجع به جزئیات صحبت کردید. آیا شما خیلی وسواسی و جزئیات‌گرا هستید؟ (جزئیات‌گرا به فردی می‌گویند که توجه زیادی به جزئیات می‌کند)

کوجیما: (خنده کوتاه) بله، من خیلی وسواسیم. اما شما نمی‌تونید فقط روی جزئیات تمرکز کنید. شما باید به چیزهای دیگر هم فکر کنید وگرنه بازی موفق نخواهد شد. یک بازیساز بخاطر همین موارد زیاد اجتماعی نیست. شما باید تمام روز متمرکز باشید.

مصاحبه‌کننده: گفتید که در حال حاضر فقط جزئیات را در بازی قرار می‌دید. بنابراین من با خودم فکر کردم که ممکنه مراحل ساخت بازی خیلی طول بکشه، آیا می‌تونید بازی را به موقع عرضه کنید؟

کوجیما: بله، همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

مصاحبه‌کننده: خیلی خب، بریم تیزر Death Stranding رو ببینیم.

تیزر پخش می‌شود

مصاحبه‌کننده: یکی از چیزهای باحال این بازی، حضور بازیگران معروفی است که درگیر این پروژه هستند. یکی از آن‌ها، بازیگر سریال Hannibal و شخصیت منفی فیلم 007: Casino Royale، یعنی مدس میکلسن است. این بازی چجوریه؟ آیا شما تصور می‌کردید که طرفداران بعد از دیدن تریلرها، مشتاق شنیدن اطلاعات جدید از بازی می‌شوند و نتونن برای تجربش صبر کنند؟

کوجیما: فقط با تریلرها نمی‌تونید بفهمید بازی چجوریه و اصلا درباره چی هست. این یک بازی اکشن در یک دنیای Open-World است. شما می‌تونید همه جا برید و هر کاری که بخواید انجام بدید.

مصاحبه‌کننده: من در یک مجله توضیحاتی درباره بازی خواندم. می‌تونید بهم بگید این اطلاعات درسته؟ آیا با این توضیحات موافقید؟

یک بازی اکشن ماجراجویی، تاریک و سورئال، در آینده‌ای نزدیک و احتمالی که با موضوعات اکولوژیکی ارتباط دارد.

کوجیما: بله، موافقم. موضوعات و مباحث اکولوژیکی در بازی وجود دارد. من حالا 31 ساله که بازی می‌سازم و می‌بینم که بازیا فقط روی استفاده از سلاح‌های سرد یا هفت‌تیرها برای کشتن دشمنان تمرکز کردن و تقریبا بیشتر بازی ها هم اینجوری شدن. من می‌خوام به چیز متفاوتی برسم، جایی که شما از سلاح‌ها استفاده نمی‌کنید، اما یک طناب دارید که می‌تونید با اون کارهای مختلفی انجام بدید. البته شما می‌تونید با سلاح‌ها هم کار کنید اما اون‌ها اختیارین و از همه چیزایی که من تا حالا ساختم متفاوت‌تر هستند.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.