نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 09 آذر 1396
ساعت 10:30

احتمال ساخت نسخه‌ی دیگری از بازی Deus Ex در آینده دور وجود دارد

0 از 5

با وجود اینکه استودیوی Eidos Montreal در حال حاضر مشغول کار بر روی بازی Avengers است اما احتمال ساخت نسخه‌ی جدیدی از Deus Ex توسط این استودیو نیز وجود دارد

در ابتدای سال جاری گزارش شده بود که پس از عملکرد ناامیدکننده‌ی Deus Ex: Mankind Divided، اسکوئر انیکس قصد دارد در روند تولید این عنوان وقفه‌ای ایجاد کند. مدیرعامل Square Enix یوسوکه ماتسودا، در مصاحبه‌ای بر این نکته تاکید داشت که قرار نیست سری Deus Ex به طور کلی به فراموشی سپرده شود. در واقع Square Enix برای آینده‌ی Deus Ex دارای برنامه‌هایی است.

آقای ماتسودا در مصاحبه‌ای مفصل با GI.biz گفته است:

ما هرگز حرفی از پایان راه Deus Ex نزده بودیم اما بنا به دلایلی این شایعه در بازار پخش شده است.

با استناد بر سخان ماتسودا میتوان نتیجه گرفت که سازنده‌ی سری بازیهای Deus Ex، در حال حاضر به این عنوان استراحت داده است. Eidos Montreal فعلا مشغول کار بر روی بازی Avengers است. اینطور که به نظر میرسد بخش عظیمی از منابع استودیو به Avengers اختصاص داده شده است. ماتسودا در این باره گفت:

میتوان گفت که Eidos Montreal همیشه مشغول ساخت یک Deus Ex بوده است و این استودیو با مشکل محدودیت منابع دست و پنجه نرم می‌کند. از طرفی دیگر Square Enix نیز عناوین بزرگی در دست ساخت دارد و همین ویژگی خط مشی ما را تعیین می‌کند. حالت ایده‌آل این بود که میتوانستیم به طور همزمان بر روی همه‌ی آنها کار کنیم اما در واقعیت چنین نیست و ساخت بازیها به صورت نوبتی انجام می‌شود. دلیل اینکه فعلا Deus Ex ساخته نمی‌شود نیز همین است؛ چون مشغول کار بر روی عناوین دیگر هستیم.

ماتسودا تاکید دارد که Deus Ex فرنچایز مهمی برای Square Enix محسوب می‌شود و این کمپانی طرح‌هایی برای آینده‌ی این بازی دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.