نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 09 آذر 1396
ساعت 09:30

قابلیت سوییچ کردن در بین شخصیت‌ها به بازی Final Fantasy 15 افزوده خواهد شد

0 از 5

پس از بروزرسانی عنوان Final Fantasy 15 در ماه دسامبر دیگر مجبور نیستید که فقط کنترل شخصیت Noctis را برعهده بگیرید

با وجود گذشت یک سال از عرضه‌ی Final Fantasy 15، کمپانی Square Enix کماکان محتوا و ویژگی‌های جدیدی را برای این عنوان ارائه می‌کند. بروزرسانی ماهانه‌ی بعدی این بازی بزودی از راه می‌رسد و قابلیت جدیدی را به این بازی تحسین شده اضافه خواهد کرد.

روز گذشته، Square Enix در جریان استریم زنده‌اش از قابلیت جدیدی که در آپدیت ماه دسامبر به بازی Final Fantasy 15 افزوده خواهد شد رونمایی کرد. قابلیت جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بین شخصیت‌های اصلی بازی جابجا شوند و کنترل هرکدام از آنها را بر عهده بگیرند. تا به امروز بازیکنان در طول کمپین تک نفره فقط می‌توانستند شخصیت اصلی بازی، یعنی Noctis را کنترل کنند. اما پس از آپدیت دسامبر امکان سوییچ کردن بین Gladio، Prompto و Ignis در تمام نقاط جهان بازی به صورت آزادانه فراهم خواهد شد.

آپدیت ماه دسامبر با پایان یافتن اعتبار سیزن پس Final Fantasy 15 و عرضه‌ی DLC بعدی این عنوان یعنی "Episode Ignis" همزمان خواهد شد. این DLC در تاریخ 22 آذر عرضه خواهد شد و بر روی شخصیت Ignis، متخصص آشپزی بازی تمرکز دارد. Square Enix در رویداد PGW 2017 جزییاتی از این DLC را نمایش داد. Episode Ignis پنج دلار قیمت دارد و برای کسانی که سیزن پس بازی را تهیه کرده‌اند رایگان خواهد بود.

ماه دسامبر سالگرد 30 سالگی بازیهای Final Fantasy است. همچنین در طول استریم دیروز، هاجیمه تاباتا کارگردان Final Fantasy 15 تایید کرد که حداقل سه DLC دیگر تا پایان سال 2018 برای این عنوان عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.