نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 09 آذر 1396
ساعت 17:15

احتمال ساخت نسخه نینتندو سوییچ بازی Tekken 7 وجود دارد

5 از 5

سازنده بازی Tekken 7 از احتمال ساخت نسخه نینتندو سوییچ آن می‌گوید

Katshuiro Harada و Michael Murray به عنوان کارگردان و طراح بازی Tekken 7، اخیراً در صحبت با گیم‌اسپات، اعلام کردند که ساخت نسخه نینتندو سوییچ این بازی از طریق موتور «آنریل 4» (Unreal 4) امکان‌پذیر است:

در واقع تحقیقات زیادی پیرامون ساخت نسخه سوییچ این بازی انجام نداده‌ایم و در حال حاضر، در تلاش هستیم تا قابلیت‌هایی را به پلتفرم‌های فعلی Tekken 7 اضافه کنیم؛ نمی‌دانیم که چه تعداد از بازیکنان خواستار نسخه نینتندو سوییچ این بازی هستند؛ اگر بازیکنان خواستار این نسخه از بازی باشند، ما بر روی آن کار خواهیم کرد اما در حال حاضر، چنین چیزی در برنامه‌های ما وجود ندارد.

بازی Tekken 7 امتیاز 7.9 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ اشکان فرجاد در نقد و بررسی این بازی نوشت:

پس از چند سال انتظار در نهایت تکن 7 منتشر شد. یک بازی هیجان انگیز به همراه داستانی سرگرم کننده ولی نه چندان عمیق و کوتاه. برای بازیکنان تازه وارد، Tekken 7 با وجود تنوع قابل قبول کاراکترهایش، می‌تواند لذت و سرگرمی به همراه داشته باشد. می‌توانند ساعت‌ها به فشار دادن دکمه ها بپردازند و نگران زمانبندی و ترکیب کردن حملات پیچیده نباشند. در طرف مقابل حرفه‌ای‌ها هم می‌توانند ترکیب دکمه‌های جدید و فنون نو را یاد بگیرند و مبارزاتی پر از هیجان را تجربه نمایند. تکن 7 برای هر دو دسته عنوان مناسبی است که در پس لایه‌ی ساده و سرگرم کننده‌اش، دنیایی از پیچیدگی و فنون نامتعارف را مخفی کرده است. دنیائی که حرفه‌ای‌ها به‌سراغ آن خواهند رفت.

فرشاد | اخبار | 30/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.