نویسنده: علیرضا عباسی پنج شنبه، 09 آذر 1396
ساعت 20:39

اسامی بعضی بازی‌های 2017 PlayStation Experience اعلام شد

0 از 5

سونی بازی هایی که در مراسم PlayStation Experience نمایش خواهند داشت را معرفی کرد.

این مراسم که در تاریخ 18 آذر برگزار خواهد شد، می توان گفت از اهمیت خاصی برخوردار است و مراسم مهمی برای طرفداران سونی و برند Playstation می باشد. چندی پیش نیز سونی بازی‌هایی که در این مراسم به نمایش درخواهند آمد را معرفی کرد. لیستی که  شامل بازی‌های بزرگی مثل The Last of  Us Part 2 ، Ghosts of  Tsushima و عنوان هنری Dreams بود. همچنین پنلی نیز برای PlayStation VR وجود دارد که در هنگام بحث راجع به این دستگاه، در طی مراسم رونمایی خواهد شد.

بازی Ghosts of Tsushima که تنها یک ماه پیش در مراسم  هفته بازی پاریس 2017  معرفی شد ، سطح انتظارات را از استودیو ساکرپانچ بالا برده بنحوی که می توان امید داشت محصول بعدی این استودیو بازی خوبی از آب درآید. یکی دیگر از بحث‌های مراسم امسال قطعا عنوان The Last of Us Part 2 خواهد بود که راجع به صحنه‌های تریلر قبلی که در مراسم PGW نمایش داده شد بحث خواهد شد و باید منتظر تریلر زیبای دیگری از این عنوان باشیم. (تحلیل و بررسی تریلر دوم بازی The Last of Us II)

عنوان Dreams یکی از بازی های مورد انتظار امسال است. بازی Dreams هم اکنون توسط تیم ساخت، در حال توسعه می باشد و به گفته آنان بسیار زنده است! Dreams قطعا یکی از عنوان های منحصر بفرد امسال است. گیمی که انتظارها از آن بسیار بالا رفته و باید منتظر بود و دید که چه می‌کند.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.