نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 12 آذر 1396
ساعت 20:30

اظهارات نائب رئیس بتسدا در مورد The Elder Scrolls 6

0 از 5

فعلاً منتظر The Elder Scrolls 6 نباشید

مدت زمانی است کمپانی Bethesda همواره بر روی این موضوع تأکید کرده که فعلاً ساخت بازی The Elder Scrolls 6 تا مدت های طولانی به واقعیت تبدیل نخواهد شد. اما طرفداران همیشه منتظر یک Elder Scrolls جدید هستند. اخیراً نائب رئیس Bethesda آقای Pete Hines در صفحه توییتر به پرسش هایی در این مورد پاسخ داده است. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

آقای Pete Hines در صفحه توییتر پستی در مورد بازی تازه عرضه شده Wolfenstein II: The New Colossus منتشر کرده است و طرفداران در پاسخ به این پست اظهار داشته اند که آنچه از بتسدا انتظار دارند ارائه یک بازی دیگر Elder Scrolls است. آقای Hines در پاسخ به این طرفداران گفته است: کمپانی بتسدا قبلاً در مورد این موضوع به طور واضح صحبت کرده که فعلاً دو پروژه دیگر در دست ساخت دارد و بر روی آنها تمرکز کرده است و اینکه در حال حاضر The Elder Scrolls 6 برای آنها ارجحیت و الویت ندارد. او به این طرفدار اظهار داشته که اصرار بر روی این موضوع، کاری بیهوده است.

همچنین طرفدار دیگری از آقای Pete Hines در مورد عرضه های بعدی Bethesda در سال 2017 پرسیده است. ایشان در پاسخ به این سؤال اظهار داشته که ورژن Nintendo Switch بازی DOOM آخرین عرضه این کمپانی در این سال بوده است. او در ادامه اظهار داشته که قبلاً در رابطه با این موضوع صحبت کرده است و بازی جدیدی توسط استودیوهای Bethesda Games برای عرضه در زمان باقی مانده از سال 2017 وجود ندارد.

بنابراین کاملاً واضح و روشن است که فعلاً در این لحظه، خبری از The Elder Scrolls 6 نیست و چندین سال با آن فاصله داریم.

م.حافظ | اخبار | 03/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.