نویسنده: علیرضا عباسی یکشنبه، 12 آذر 1396
ساعت 22:34

آپدیت جدید بازی COD WWII مسایل مربوط به بخش Ranked را حل می‌کند

0 از 5

آپدیت جدید بازی Call of Duty WWII که برخی مسایل مربوط به بخش Ranked را حل می‌کند ، منتشر شد.

چند هفته از انتشار نسخه جدید سری Call of Duty می‌گذرد و سازندگان بازی همچنان در حال رفع برخی مشکلات هستند. سرورهای این بازی در ابتدای انتشار کاملا به مشکل خورده بودند و مدام بازیکنان را قطع می‌کردند. حالا این مشکل حل شده است اما برخی از آن‌ها هنوز پابرجا هستند ؛ از همین رو اکانت توییتر Sledgehammer Games ، سازنده بازی ، مشخصات آپدیت جدید را منتشر کرد.

آخرین بروزرسانی بازی هم‌اکنون منتشر شده و مسایلی که مربوط به قسمت Ranked بود و باعث اشتباه امتیاز گرفتن بازیکنان و رده‌بندی نادرست می شد ، رفع شده اند. همچنین Sledgehammer پیشنهاد کرده است که اگر هنوز با مشکلاتی درگیر هستید،  یکبار بطور کامل دیتای Cod WW2 را پاک کرده و دوباره آن را نصب کنید.

به تارگی نیز ویدیو جدیدی از بخش آنلاین بازی منتشر شد که نشان می‌داد Mode جدید برای بخش چند نفره، اسلحه‌ها و لباس‌های جدید به بازی اضافه خواهند شد. این عنوان هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ، Xbox One و PC عرضه شده است.

توییت اکانت Sledgehammer Games در رابطه با آخرین اپدیت بازی ندای وظیفه جنگ جهانی دوم توشته است:

آپدیت جدید بازی مشکلات مربوط به آمار و جایگاه قرارگیری بازیکنان را رفع می‌کند. در صورت اتصال به اینترنت در زمان عرضه این بروز رسانی، به سادگی از بازی خارج شده و دوباره ان را اجرا کنید.

از صبروشکیبایی شما متشکریم.

— Sledgehammer Games (@SHGames) December 2, 2017

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.