نویسنده: فرشاد دوشنبه، 13 آذر 1396
ساعت 20:55

رئیس PlayStation ژاپن جزئیاتی را در مورد بازی‌های آینده‌شان ارائه کرد

5 از 5

رئیس PlayStation ژاپن و آسیا، خبر از ارائه عناوینی داد که با روح بازیکنان، بازی خواهند کرد

Atsushi Morita به عنوان رئیس PlayStation ژاپن و آسیا در مراسم سالانه PlayStation Awards، جزئیاتی را در مورد آینده PlayStation ارائه کرد. Morita در ابتدا از سازندگان بازی‌ها بدلیل ساخت عناوین فوق العاده، و همچنین از بازیکنان بدلیل پشتیبانی منحصر بفردشان از برند PlayStation تشکر کرد؛ او در ادامه افزود:

با گذشت سالیان، شاهد پیشرفت سرگرمی بوده‌ایم. در ابتدا کار خود را با متن آغاز کردیم و سپس کارتون‌هایی را از طریق تصاویر خلق نمودیم که با پیشرفت‌هایی، تبدیل به فیلم و انیمیشن شدند. بازی‌ها همراه با توسعه تکنولوژی، به تکامل و پیشرفت خود در طول سالیان ادامه داده‌اند و همواره جزو بهترین سرگرمی‌ها بوده‌اند؛ می‌توان بازی‌ها را جزو پیشرفته‌ترین سرگرمی‌ها دانست، چراکه آن‌ها، بطور مطلق، اقدام به ارائه سرگرمی می‌کنند و این قدرت را دارند که به قلب ما نفوذ کنند؛ می‌خواهیم شگفتی بازی‌ها را به همه مردم نشان دهیم و آن‌ها را به چیزی تبدیل کنیم که مردم از بودنشان لذت ببرند؛ ما قصد داریم که ابعاد بازی‌ها را گسترده‌تر کنیم.

Morita در ادامه توضیح داد که آن‌ها بدون کمک سازندگان و کسانی که در صنعت بازیسازی کار می‌کنند، قادر نخواهند بود به هدف خود دست یابند؛ او گفت:

همچنان به تلاش‌های خود ادامه خواهیم داد تا مطمئن شویم در هر خانه‌ای، یک کنسول PlayStation وجود دارد، خود را متعهد به ارائه عناوینی می‌دانیم که شادی مطلقی را برای بازیکنان فراهم و با روح آن‌ها بازی می‌کنند. رقبای عناوین ما، Shohei Ohtani و Nogizaka46 محسوب می‌شوند. بیایید تا در کنار یکدیگر به مبارزه ادامه دهیم؛ در این راه، هرگز شما را تنها نخواهیم گذاشت.

لازم به توضیح است که Shohei Ohtani یک بازیکن معروف بیسبال ژاپنی، و Nogizaka46 نام یک گروه موسیقی معروف ژاپنی است؛ احتمالاً منظور Morita از بکار بردن این نام‌ها، این بوده است که بازی‌ها باید حسی همچون موسیقی و ورزش را به بازیکنان منتقل می‌کنند.

فرشاد | اخبار | 04/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.