نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 15 آذر 1396
ساعت 19:31

تعداد بازیکنان Rainbow Six Siege به 25 میلیون نفر رسیده است

0 از 5

همزمان با عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Operation White Noise برای بازی Rainbow Six Siege تعداد کاربران این عنوان به 25 میلیون نفر رسیده است

Operation White Noise جدیدترین DLC بازی Rainbow Six Siege هم اکنون در دسترس 25 میلیون کاربر این بازی تیراندازی اول شخص و تاکتیکی قرار گرفته است. این DLC به صورت رایگان برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه شده است و مپ جدید "Tower" را به بازی اضافه کرده است.

در این DLC سه اپراتور جدید نیز معرفی شده‌اند: دوکابی، ویجیل و زوفیا. دوکابی و ویجیل از نیروهای ویژه‌ی عملیاتی گردان 707 کره‌ی جنوبی هستند و زوفیا نیز نیروی واحد ضربت GROM کشور لهستان است. هرکدام از اینها اسلحه و قابلیت‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده‌اند.

دارندگان Season Pass به مدت یک هفته دسترسی اولیه و اختصاصی به این 3 اپراتور دارند. سپس تمام بازیکنان قادر خواهند بود از طریق Renown و یا با استفاده از R6 Credit که همان ارز مجازی بازی Rainbow Six Siege است، اپراتورهای جدید را خریداری کنند.

امروز در خبری دیگر اعلام شد که Rainbow Six Siege به رکورد 25 میلیون کاربر دست یافته است. این آمار برای بازی فوق‌العاده است و با عرضه‌ی محتوای سال سوم نیز افزایش خواهد یافت.

اولین بسته‌ی الحاقی سال سوم رویدادی به نام Breakout را به بازی می‌افزاید که مربوط یه یک قرنطینه‌ی شیمیایی است. در این بسته‌ی الحاقی نقشه‌ی جدید در کار نخواهد بود اما دو اپراتور از فرانسه و روسیه که متخصص نبردهای شیمیایی هستند در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.