نویسنده: فرشاد جمعه، 17 آذر 1396
ساعت 00:45

معرفی نسخه‌ی HD مجموعه بازی Devil May Cry برای کنسول‌های نسل هشتم و PC

0 از 5

نسخه‌ی HD مجموعه بازی Devil May Cry برای کنسول‌های نسل هشتم و PC معرفی شد

شرکت کپکام نسخه‌ی HD مجموعه بازی Devil May Cry که شامل بازی‌های Devil May Cry ،Devil May Cry 2 و Devil May Cry 3: Special Edition می‌شود را برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و PC معرفی و تاریخ 13 مارس سال 2018 (برابر با 22 اسفند سال 1396) را به عنوان زمان عرضه‌ی آن مشخص نمود.

نسخه‌ی HD مجموعه بازی Devil May Cry به هر دو صورت دیجیتالی و فیزیکی، به قیمت 30 دلار عرضه خواهد شد و قابلیت پشتیبانی از نرخ فریم 60 را خواهد داشت.

شرکت کپکام در حالی Devil May Cry HD Collection را معرفی می‌کند که پیش از آن، شاهد لو رفتن جزئیاتی از گیم‌پلی و داستان بازی Devil May Cry 5 بودیم؛ براساس این اطلاعات:

داستان بازی Devil May Cry 5 پس از رویدادهای بازی Devil May Cry 4 به وقوع می‌پیوندد. شخصیت‌های مختلفی در Devil May Cry 5 قابل بازی خواهند بود. شخصیت دانته در این شماره بسیار جدی‌تر از نسخه‌های پیشین خواهد بود. البته این پروتاگونیست سری Devil May Cry هنوز هم دشمنانش را به سخره می‌گیرد و اصالت خود را حفظ کرده است. در نقاط کلیدی داستان کنترل شخصیت‌های دیگر را بر عهده خواهید گرفت. از شخصیت منفی اصلی بازی با نام "The Prince of Darkness" یا «شاهزاده‌ی تاریکی» یاد شده است. به اعتقاد هواداران این نام مربوط به باس و دشمن اصلی دانته در Devil May Cry است.

فرشاد | اخبار | 07/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.