نویسنده: فرشاد جمعه، 17 آذر 1396
ساعت 15:20

به لطف PlayStation اطلاعات جدیدی از بازی Ghost of Tsushima فاش شد

5 از 5

 براساس اطلاعات جدید، شخصیت اصلی بازی Ghost of Tsushima، جین نام دارد

در نمایشگاه بازی پاریس شاهد معرفی بازی Ghost of Tsushima به عنوان جدیدترین پروژه‌ی استودیوی Sucker Punch بودیم که بصورت انحصاری برای کنسول PS4 در دست ساخت قرار دارد؛ با توجه به آنکه سازنده‌ی این بازی در رویداد PlayStation Experience دارای پنلی است، انتظار می‌رود که بزودی شاهد ارائه‌ی اطلاعات بیشتری از این عنوان باشیم اما به لطف PlayStation، اطلاعاتی را بصورت زودهنگام دریافت کردیم.

اخیراً در سایت PlayStation توضیحاتی از بازی Ghost of Tsushima منتشر و بلافاصله حذف شد اما به لطف کاربران همیشه در صحنه‌ی سایت ردیت، تصویری از توضیحات منتشر شده را در اختیار داریم؛ در این توضیحات آمده است:

فولاد و شمشیر بازی، دو چیزی که برای زنده ماندن در سال 1274 در ژاپن نیاز خواهید داشت؛ در این سال ارتش مغول جزیره‌ی Tsushima را به تصرف خود در می‌آورد. زره خود را پوشیده، «کاتانا» (Katana) خود را تیز کرده و بند کمان خود را بیندازید و به عنوان «جین» (Jin)، تنها سامورایی باقی مانده در جزیره، در مقابل «خان» (Khan) و امپراطوری او مبارزه کنید. یک روح شجاع باید بتواند از طریق جنگل‌های «بامبو» (Bamboo)، قلعه‌های تزئین شده و مناظر زیبا، جنگیده و شگفتی بیافریند.

آیا قادر خواهید بود تا با الهام گرفتن از داستان‌های کلاسیک سامورایی، افسانه Ghost خود را در یک داستان خونین غرق در خیانت و فداکاری خلق کنید؟

رویداد PlayStation Experience در تاریخ 9 دسامبر (برابر با 18 آذر ماه) شروع و تا تاریخ 10 دسامبر (برابر با 19 آذر ماه) ادامه خواهد داشت.

فرشاد | اخبار | 08/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.