نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 24 آذر 1396
ساعت 17:00

ونتورث میلر به سریال The Flash بازمی‌گردد

5 از 5

کاپیتان کلد ( ونت ورث میلر) در سال 2018 به The Flash برمی‌گردد.

میلر در نمایشگاه کمیک کان کشور آلمان تایید کرد، او در نقش لئونارد اسنارت ( که تحت عنوان کاپیتان کلد نیز شناخته می‌شود) برای یک قسمت دیگر در سریال The Flash حضور خواهد داشت.

میلر در مورد اتفاقاتی که در آینده برای کاراکترش رخ خواهد داد صحبت کرد و اینکه اگر شرایط مناسب باشد مجبور است دوباره بازگردد؛ او گفت: « من عاشق این کاراکتر و همچنین بازیگران هستم. دلیل زیادی برای بازگشت وجود دارد، فقط باید یک داستان مناسب وجود داشته باشد».

میلر اعلام کرد، که در اوایل ماه نوامبر پروژهای The Flash و Legends of Tomorrow را ترک خواهد کرد؛ او در صفحه اینستاگرام خود گفت: « در حال فیلمبرداری قسمت آخر حضورم به عنوان شخصیت لئونارد اسنارت در سریال‌های The Flash و Legends of Tomorrow هستم؛ بسیار خوشحالم که این مدت کنار بازیگران با استعداد و خدمه سخت کوش سریال حضور داشتم. من اوقات فوق‌العاده‌ای را با این کاراکتر سپری کردم؛ این برای من به منزله یک فرصت برای آموزش دیدن بود».

مسلما بازگشت میلر به سریال The Flash برای ما بسیار دلنشین و جذاب خواهد بود؛ این مجموعه در تاریخ 16 ژانویه 2018 (26 دی 1396) به شبکه سی دبلیو بازمی‌گردد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.