نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 26 آذر 1396
ساعت 18:38

ایان مک کلن علاقه‌مند به ایفای نقش گندالف در سریال ارباب حلقه‌ها است

5 از 5

ایان مک کلن تمایل دارد تا دوباره عهده‌دار نقش گندالف باشد

وقتی در ابتدا گفته شد که آمازون مشغول کار برای تولید سریال The Lord of the Rings ( ارباب حلقه‌ها) است، صحبت‌های زیادی در مورد داستان و شخصیت‌های کلاسیک رمان جی. آر. آر. تالکین مطرح شد؛ همچنین سوالاتی راجع به اینکه چه کسانی در سریال، تحت عنوان بازیگر حضور خواهند داشت.

به نظر می‌رسد یک چهره آشنا تمایل دارد تا در سریال حضور پیدا کند؛ مک کلن ( ایفا کننده نقش گندالف در مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون) در مصاحبه اخیر خود با گراهام نورتن شو اعلام کرد، که علاقه‌مند است بار دیگر عهده‌دار این نقش باشد؛ در واقع او حاضر نیست به بازیگر دیگری اجازه دهد تا جایش را به عنوان نقش گندالف بگیرد.

گراهام در این برنامه گفت: « آمازون در حال ساخت سریال ارباب حلقه‌ها است، این برای تو آزار دهنده نیست که گندالف دیگری به جای تو در سریال حضور داشته باشد؟»

مک کلن جواب داد: « راجع به چه چیزی صحبت می‌کنی؟ گندالف دیگر؟ من تاکنون به این پروژه جواب مثبت ندادم چون از من خواسته نشد که در سریال حضور داشته باشم؛ تو پیشنهاد می‌کنی که شخص دیگری نقش گندالف را بازی کند؟ او بیش از 7000 سال سن دارد، بنابراین من آنقدر نیز پیر نشده‌ام».

تاکنون چیزی تایید نشده است، نه فیلمنامه، نه بازیگران و نه تولیدکننده‌ ای برای سریال؛ باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری راجع به این پروژه کسب کنیم.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.