نویسنده: امیر قنواتی پنج شنبه، 30 آذر 1396
ساعت 20:34

بازیکنان عنوان Rocket League به 38 میلیون نفر رسید

0 از 5

 

بازی Rocket league توانست تعداد بازیکنان خود را به 38 میلیون نفر برساند و قول پیشرفت‌های خوبی برای سال 2018 دهد.

 طبق پست خبری جديدی كه در سايت Rocket league منتشر شد، کارگردان بازی، كوری ديويس (corey davis)، اظهار کرد كه تا به حال 38 ميليون نفر راكت‌ليگ را بازی كرده‌اند ولي اين دقيقا این آمار برابر با فروش اين بازی نيست.

بيشتر از دو ميليارد مسابقه در بازی انجام شده است و به نظر مي‌رسد كه نسخه نينتندو سوييچ اين بازی نيز بسيار موفق بوده است. همچنین دیویس سال 2017 را بهترين سال برای Rocket league دانست و این در حالی است که بازی در سال 2015 منتشر شده است.

كوری ديوس همچنين بیان کرد که تیم سازنده در تلاش برای از بین بردن مشکل نقشه‌های قدیمی است و می‌خواهد مپ‌های جديدی به بازی اضافه كند و يک سری امکانات جدید را نیز عرضه کند.

 

 

اطلاعات مربوط به كيفيت اينترنت برای بازی و ارتباط بازیکنان در سال 2018 اعلام خواهد شد. اگر بسته‌ای در بازی از دست داده‌اید یا مشکل دیگری داشته‌اید به ما گزارش دهید. ما به دنبال اين هستيم كه مردم گزارش سرورهایی که ضعیف عمل می‌کنند را به ما بدهند تا بتوانيم هرچه سريعتر آن‌ها را تشخيص داده و مشكلاتشان رفع و از بین ببریم.

مي‌دانيم كه هنوز بعضي از شما عزیزان مشکلاتی را درون بازی دارا می‌باشید و ما بطور فعال سعي مي‌كنيم كه آن‌ها را رفع كنيم. سال 2018 سال بزرگی برای این عنوان خواهد بود و آپدیت‌های بزرگی را دریافت خواهد کرد. ما برنامه‌های بزرگی برای بازی داریم و همچنان به حمایت قوی از آن ادامه خواهیم داد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.