نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 04 دی 1396
ساعت 08:00

جزییاتی از آپدیت بعدی Sniper Ghost Warrior 3 منتشر شد

0 از 5

با عرضه‌ی آپدیت بعدی بازی Sniper Ghost Warrior 3 بخش چند نفره به همراه 3 مد مختلف در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت

CI Games اعلام کرده است که در تاریخ 26 ژانویه سال 2018 (جمعه 6 بهمن) سه مد مختلف برای بخش چند نفره‌ی بازی Sniper Ghost Warrior 3 عرضه خواهد شد. این سه مد شامل Bounty Hunter، Sharpshooter و مد کلاسیک Team Deahmatch می‌شوند.

مد Bounty Hunter قابلیت بقا و توانایی مدیریت بازیکنان را به چالش می‌کشد. در این بخش هرچه بیشتر ریسک کنید جوایز با ارزشتری دریافت خواهید کرد. برای رقابت در مد Sharpshooter به واکنش‌های سریع نیاز است و مد Team Deathmatch هم که نیازی به توضیح برای علاقه‌مندان بازی‌های تیراندازی ندارد.

این بروزرسانیِ بخش چند نفره 4 نقشه‌ی جدید، بیش از 10 اسلحه و بیشتر از 10 ابزارک را به بازی Sniper Ghost Warrior 3 اضافه می‌کند و همچنین 15 کاراکتر دیگر نیز برای انتخاب در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت. این کاراکترها پوشش‌های متنوعی متناسب با محیط‌های مختلف خواهند داشت. همچنین با پیشروی در بخش چند نفره بازیکنان قادر هستند طرح‌های استتار جدیدی را بر روی اسلحه‌های خود نصب کنند.

قابل ذکر است کسانی که سیزن پس بازی Sniper Ghost Warrior 3 را خریداری کرده باشند، به صورت اختصاصی از دو نقشه‌ی جدید بهره‌مند خواهند شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.