نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 14 دی 1396
ساعت 08:00

تاریخ عرضه‌ی Monster Hunter World برای PC مشخص شد

5 از 5

تاریخ عرضه‌ی بازی Monster Hunter World برای پلتفرم PC به صورت نه چندان دقیقی مشخص شد

سازندگان بازی Monster Hunter می‌گویند برای ارائه‌ی بهترین تجربه از بازی Monster Hunter World به کاربران پلتفرم PC، نیاز به زمان دارند.

بازی Monster Hunter World مورد انتظارترین بازی در ماه ژانویه است که توسط کمپانی کپکام منتشر خواهد شد. آخرین نسخه از سری بازیهای قدیمی Monster Hunter در ماه جاری برای کابران کنسول‌های Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد. اما سوال اینجاست که تکلیف کاربران PC چه خواهد شد؟ بسیاری از آنها منتظر غرق شدن در دنیای بی نظیری هستند که تریلرهای بازی به ما نشان داده‌اند. در همین راستا، تهیه کننده‌ی بازی، ریوزو سوجیموتو در ویدیویی که به تازگی منتشر شده خبر مهمی را اعلام کرده است.

بر طبق حرف‌های سوجیموتو، بازی Monster Hunter World در یکی از روزهای فصل پاییز برای پلتفرم PC عرضه خواهد شد. این تاریخ نامشخص وقت زایدی را در اختیار کپکام قرار می‌دهد تا بازی را برای PC بهینه‌ سازی نماید. نسخه‌ی PC شامل بروزرسانی‌هایی خواهد بود: رزولوشن بالا، بهینه سازی عملکرد فنی، و فریم ریت بهتر نسبت به نسخه‌های کنسولی. هنگامی که صحبت از فریم ریت بالاتر نسبت به نسخه‌های کنسولی باشد، قطعا «پی سی گیمرها» این انتظار را به جان خواهند خرید. اگر هم جزوی از دارندگان کنسول‌های Xbox One و PS4 هستید، هم اکنون می‌توانید بازی Monster Hunter World را پیش خرید کنید.

سوجیموتو همیچنین اعلام کرده است که هیولاهای بیشتری در قالب آپدیت‌ها، پس از عرضه به بازی Monser Hunter World افزوده خواهند شد. تاکنون هیچ چیز دیگری تایید نشده است؛ اما اضافه شدن بر تعداد هیولاهای بازی قطعا مورد پسند هواداران خواهد بود. سوجیموتو می‌گوید تمامی این آپدیت‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. اینطور که مشخص است پشتیبانی از بازی بسیار قوی خواهد بود.

بازی Monster Hunter World در تاریخ 26 ژانویه‌ی 2018 معادل با جمعه 6 بهمن 1396 برای کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.