نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 19 دی 1396
ساعت 12:46

آمار فروش پلی استیشن 4 در تعطیلات آخر سال 2017

0 از 5

فروش PlayStation 4 در تعطیلات آخر سال 2017 بی نظیر بوده است

کنسول PlayStation 4 همواره از زمان عرضه‌اش در چند سال قبل تا کنون موفقیت بسیار چشمگیری داشته است. طبق اظهارات کمپانی Sony Interactive Entertainment این کنسول در تعطیلات آخر سال 2017 نیز بسیار خوش درخشیده است. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

کمپانی Sony Interactive Entertainment اعلام کرده که در تعطیلات آخر سال 2017 بیش از 5.9 میلیون نسخه از کنسول PlayStation 4 به فروش رسیده است. با احتساب این آمار، میزان فروش کلی PlayStation 4 در طول عمر خود به 73.6 میلیون نسخه در سراسر دنیا می‌رسد.

کمپانی Sony همچنین اعلام کرده که به طور کلی مجموعاً از فروش‌های فیزیکی و فروش‌های دیجیتالی در PlayStation Store ، موفق به فروش بیش از 55.9 میلیون واحد نرم افزاری نیز در تعطیلات آخر سال 2017 شده است. کنسول PlayStation 4 در طول عمر خود حدود 645 میلیون واحد نرم افزاری فروش داشته که آمار بی‌نظیری است. PlayStation Plus نیز سود قابل ملاحظه ای به دست آورده است و رئیس کمپانی سونی آقای John Kodera اعلام کرده که سرویس PlayStation Plus حدود 31.5 میلیون عضو دارد. ایشان در این رابطه اظهار داشته است:

«دوست دارم از صمیم قلبم از گروه و همکارانمان به خاطر کمک هایشان در جهت رسیدن به چنین موفقیت فوق العاده ای، قدردانی کنم. ما به طرفدارانمان وعده می‌دهیم که تجربه‌های شگفت انگیز بیشتری از قبیل بازی‌های انحصاری و سرویس‌های شبکه خلاقانه، برای آنها ارائه کنیم؛ بطوریکه PS4 همواره بهترین جایگاه بازی باشد.»

با وجود اینکه آمار دقیقی از فروش PS4 Pro و PlayStation VR در دست نداریم اما می‌توان پیش بینی کرد که PS4 همچنان به موفقیت و حاکمیت خود در آینده ادامه خواهد داد؛ مخصوصاً با توجه به عرضه بازی‌هایی از قبیل God of War ، Detroit: Become Human ، Spider-Man و ... در نیمه اول سال 2018.

م.حافظ | اخبار | 09/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.