نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 19 دی 1396
ساعت 14:39

حجم موردنیاز بازی Monster Hunter: World بر روی PS4 اعلام شد

0 از 5

بازی Monster Hunter: World حجم زیادی ندارد

عنوان Monster Hunter: World پنجمین بخش از فرنچایز Monster Hunter است که طرفداران مدت زمان زیادی است منتظر عرضه آن هستند. ممکن است انتظار داشته باشید که با توجه به شکوه و عظمت دنیای Monster Hunter: World و همچنین عرصه فضای باز آن برای شکار هیولاهای بزرگ، این بازی حجم زیادی داشته باشد. اما به نظر می‌رسد که این بازی حجم چندان زیادی نیاز ندارد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

بازی Monster Hunter World فقط حدود 16 گیگابایت از فضای هارد درایو شما را اشغال خواهد کرد که بسیار ناچیز و حتی در مقایسه با حجم عناوینی مانند Persona 5 (به خاطر داشته باشید که این بازی تبدیلی از نسخه PS3 آن بود) کمتر است. البته حجم بازی Monster Hunter World با عرضه DLC ها و آپدیت‌هایی در آینده، بیشتر خواهد شد اما باز هم حجم 16 گیگابایتی برای آن، حجم کمی است.

حجم مورد نیاز یک بازی، الزاماً تضمین کننده نوع کیفیت بازی نیست؛ مثلاً بازی Breath of the Wild که حجمی کمتر از 14 گیگابایت دارد اما بعنوان یکی از بزرگ ترین و بهترین بازی‌ها در تاریخچه صنعت بازی‌سازی به شمار می‌رود. بازی Monster Hunter World کاملاً منحصر به فرد و فوق العاده به نظر می‌رسد.

بازی Monster Hunter: World در ژانر اکشن نقش آفرینی ساخته شده و استودیوی Capcom مسئولیت ساخت و انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی در تاریخ 26 ژانویه 2018 (برابر با 6 بهمن 1396) در سراسر دنیا برای PlayStation 4, Xbox One عرضه خواهد شد. نسخه Microsoft Windows نیز برای آن معرفی شده که احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 در دسترس قرار می‌گیرد. این عنوان در ژاپن فقط برای PlayStation 4 ارائه می‌شود.

در بازی Monster Hunter: World شاهد نقشه‌های بزرگتر، گذار و تغییرات یکپارچه میان مناطق مختلف بر روی نقشه و بخش مشارکتی آنلاین 4 نفره خواهید بود و برای اولین بار در این فرنچایز، امکان بازی با گیمرهای دیگر در سراسر دنیا وجود دارد.

م.حافظ | اخبار | 09/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.