نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 21 دی 1396
ساعت 18:45

جان کودرا جزئیاتی را در مورد آینده‌ی PlayStation ارائه کرد

5 از 5

جان کودرا: رویکرد متفاوتی نسبت به بازی‌های خدمات محور خواهیم داشت

روز گذشته حسابی در توییتر به نام رئیس جدید «سونی اینتراکتیو انترتینمنت» (Sony Interactive Entertainment) یعنی «جان کودرا» (John Kodera) ایجاد شد که در آن جزئیاتی پیرامون برنامه‌های آینده‌ی کودرا برای PlayStation ارائه شده بود؛ در اولین توییت این حساب اعلام شد:

چند ساعت از زمان ایجاد این حساب می‌گذرد و تاکنون شاهد کامنت‌ها و پیغام‌های مختلفی از جانب طرفداران بوده‌ام؛ پشتیبانی‌های شما به ما کمک خواهند کرد تا PlayStation را به بهترین پلتفرم جهت اجرای بازی‌ها تبدیل کنیم. از همه‌ی شما سپاسگزارم.

جان کودرا در پاسخ به فردی که درخواست کرده بود به ساخت بازی‌های فوق العاده‌ی تک نفره ادامه دهند و تمرکز کمتری بر روی عناوین «خدمات محور» (Games as a Service) داشته باشند، اعلام کرد که او دیدگاه متفاوتی نسبت به اینگونه بازی‌ها خواهد داشت؛ کودرا اعلام کرد:

من به کارهای فوق العاده‌ی «اندرو هاوس» (Andrew House) ادامه خواهم داد اما نگرانی در ارتباط با بازی‌های خدمات محور نداشته باشید، رویکرد PlayStation متفاوت خواهد بود.

کودرا همچنین در توییت‌های خود از زحمات و کارهای اندرو هاوس تشکر کرد.

نگرانی‌های بوجود آمده در ارتباط با بازی‌های خدمات محور از جایی شروع شد که Kenichiro Yoshida به عنوان مدیر ارشد مالی، در جلسه‌ای با سرمایه گذاران اعلام کرده بود که در دوران رهبری جان کودرا، تمرکز PlayStation بر روی ساخت عناوینی با قابلیت فروش آیتم‌های درون برنامه‌ای معطوف خواهد شد؛ صحبت‌های Yoshida در حالی ارائه شد که «شان لیدن» (Shawn Layden) به عنوان رئیس سونی اینتراکتیو انترتینمنت آمریکا در رویداد PlayStation Experience اعلام کرده بود که آن‌ها به رویکرد خود در ارتباط با ساخت عناوین تک نفره ادامه خواهند داد.

پس از اعلام این خبر، در رویدادی نادر، شاهد بسته شدن حساب باز شده‌ی جان کودرا در توییتر بودیم! شاید علت این موضوع، جعلی بودن حساب باز شده بوده باشد.

فرشاد | اخبار | 11/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.