نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 14 مرداد 1393
ساعت 15:27

Resident Evil برای کنسول های نسل هفتم و هشتم عرضه خواهد شد

5 از 5

خبری خوش برای دوستداران سری رزیدنت اویل و صد البته دوستداران سبک Horror . نسخه ی Remake شده ی بازی رزیدنت اویل 1 که برای اولین بار بر روی نینتندو گیم کیوب عرضه شد و سپس برای Wii نیز روانه ی بازار شد در اوایل سال 2015 برای کامپیوتر های شخصی ، کنسول های نسل هفتم و هشتم عرضه خواهد شد .

این نسخه از بازی که بدون شک یکی از بهترین های این سری نیز به شمار میرود قرار است هم از کنترل کلاسیک سبک خود بهره برده و هم از استاندارد های جدید حرکتی پشتیبانی کند . کاربران قادر خواهند بود بین کنترل کلاسیک و کنترل جدید بر اساس میل خود یکی را انتخاب کنند . از دیگر ویژگی های این نسخه سه بعدی سازی و طراحی مجدد آیتم های موجود دربازیست . رزولوشن بازی 1080 خواهد بود و در بازی قابلتی وجود خواهد داشت تا بازیکنان بین حالت 4:3 کلاسیک و 16:9 حق انتخاب داشته باشد. اینکه محیط بازی همانند نسخه ی قدیمی گیم کیوب به صورت از پیش رندر شده باشد کاملا بعید است که با این تفاسیر و با قدرتی که از کنسول های نسل هفتم و به ویژه سخت افزار های نسل هشتم سراغ داریم به احتمال زیاد این نسخه از بازی بهترین شماره ی این بازی خواهد بود که در طی 7 سال گذشته عرضه شده است که این مورد به نوبه ی خود هم خوشحال کنند و هم تاسف آور است . به امید تداوم این راه و عرضه ی نسخه های دوم و سوم سری برای کنسول های نسل هفتم یا هشتم .

تصاویر زیر مربوط به نسخه ی Xbox 360 / PS3  بازی است

 


 

 

برچسب‌ها
  • نام: مهمان - Meraj

    فقط گرافیکش پیشرفت نکرده ظاهر مدل ها و اتاق هارو هم یکم تغییر دادن.

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: مهمان - Meraj
    فقط گرافیکش پیشرفت نکرده ظاهر مدل ها و اتاق هارو هم یکم تغییر دادن.

    البته عکس هائی که منتشر کردن مربوط به نسخه ی گیم کیوب هست و هنوز عکس های نسخه ی ریمیک منتشر نشده :!! اما به دلیل شباهت زیاد بین این دو نسخه از همون عکس ها استفاده شده :B

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 42
    تشکر: 45
    تشکرشده: 36
    پروفایل psn: Faridfurious10
    رتبه لیدربرد psn: 106
    کنسول‌های بازی:

    آقا پایه ام اساسی. زودتر عرضه بشه بزنیم بر بدن. :)

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.