نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 05 بهمن 1396
ساعت 18:04

پیتر دینکلیج: زمان آن فرارسیده که Game Of Thrones پایان یابد

0 از 5

پیتر دینکلیج، ستاره سریال بازی تاج و تخت، فکر می‌کند اکنون زمان آن رسیده که این سریال محبوب پایان یابد

سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) بر اساس رمان نغمه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) اثر جورج آر.آر.مارتین ساخته شده‌ است، بنابراین خالقان سریال، دیوید بنیاف و دی.بی.ویس باید تا تکمیل شدن رمان توسط مارتین صبر کنند و سریال را هماهنگ با آن بسازند.

HBO در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری فصل هشتم و نهایی سریال است، که دارای شش قسمت خواهد بود و در مقایسه با هر قسمت فصل‌های قبلی، مدت‌زمان طولانی‌تری خواهد داشت؛ از طرفی دیگر چون‌که فیلم‌برداری فصل آخر باید در زمستان صورت گیرد، متاسفانه ما شاهد بازگشت این سریال محبوب تا سال 2019 نخواهیم بود.

پیتر دینکلیج در مصاحبه اخیر خود با ورایتی (Variety) در جشنواره فیلم ساندنس 2018، توضیحات مختصری پیرامون فصل هشتم این سریال و احساسات خود و دیگر بازیگرها ارائه داد؛ بعد از هشت فصل، این بازیگر احساس می‌کند زمان پایان سریال بازی تاج و تخت فرارسیده است.

او در این مصاحبه گفت:

«این بهترین زمانی است، که سریال به‌پایان برسد؛ گاهی اوقات بعضی از برنامه‌ها کمی بیش‌ازحد معمول به کار خود ادامه می‌دهند. وقتی‌که زمان آن فرارسید تو باید همه‌چیز را رها کنی، این هم تلخ است و هم شیرین. این همیشه بخش غم‌انگیز کار ما بوده‌است، چون تو در مدت‌زمان کوتاهی با افراد فوق‌العاده‌ای آشنا می‌شوی و بعد از مدتی باید همه‌چیز را ترک کنی، که این بسیار دردناک است؛ به‌خصوص در پروژه‌هایی که مدت‌زمان بیشتری مانند چند ماه را با این افراد سپری میکنید.»

کیسی بلویز، رییس بخش برنامه‌ریزی HBO نیز اعلام کرد، که هیچ‌گاه از این سریال یک بازسازی تولید نخواهد شد؛ شبکه قدم‌هایی را که پیموده است را دوباره بازنمی‌گردد و به فکر احیای دوباره سریال‌های گذشته نخواهد بود، اما در عوض هنگامی‌که داستان پایان یابد، به زیبایی هرچه‌تمام‌تر این کار را انجام می‌دهد.

اگرچه این بدان معنا نیست، که HBO از دنیای فانتزی مارتین فاصله بگیرد؛ در حال حاضر پنج اسپین آف از سریال بازی تاج و تخت در دست است، که فقط یکی از آن‌ها بر روی آنتن خواهد رفت، ولی این اتفاق زودتر از سال 2020 رخ نخواهد داد.

مشخص نیست، که مخاطبان سریال بازی تاج و تخت باید انتظار چه داستانی را برای فصل پایانی این مجموعه داشته باشند، اما منطقی است فرض کنیم شاهد یک داستان احساسی خواهیم بود، که درنهایت طرفداران این سریال را راضی خواهد کرد؛ اخیرا نیز بازیگران و خدمه سریال با خواندن فیلم‌نامه فصل پایانی بسیار احساساتی شدند و شروع به تشویق فیلم‌نامه‌نویسان این اثر کردند، پس سخت نیست که تصور کنیم عکس‌العمل طرفداران، با نمایش این مجموعه چطور خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.