نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 05 بهمن 1396
ساعت 20:34

کریس همسورث مدتی بازیگری را کنار می‌گذارد

0 از 5

کریس همسورث در نظر دارد بعد از پشت سر گذاشتن یک سال شلوغ کاری، برای مدتی بازیگری را کنار بگذارد

بعد از ایفای نقش ثور در فیلم‌های انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) و انتقام‌جویان 4، کریس همسورث در نظر دارد برای استراحت و تمرکز بیشتر بر روی خانواده پنج نفره خود، مدتی بازیگری را کنار بگذارد.

بعد از نه سال ایفای نقش ثور، بازی در پنج بلاک باستر و دو فیلم انتقا‌م‌جویان که هنوز نمایش داده نشده است، این بازیگر استرالیایی به یک ستاره هالیوود تبدیل شده، که موردتوجه عموم مردم و طرفداران قرارگرفته است.

در کنار موفقیت‌های او در دنیای سینمایی مارول، او حضور پررنگی نیز در دیگر پروژه‌های بزرگ مانند: سفیدبرفی و شکارچی (Snow White and the Huntsman) و شکارچیان روح (Ghostbusters) داشت؛ بنابراین تعجبی ندارد، که او بعد از این‌همه مشغله کاری تصمیم به استراحت کردن بگیرد.

همسورث طی مصاحبه خود با The Times UK، در نمایش فیلم درام و جنگی 12 نیرومند (12 Strong)، خبر از جدایی موقتی خود از هالیوود و دنیای بازیگری داد و دلیلش را گذراندن وقت بیشتری با خانواده، به‌خصوص فرزندانش که بسیار سریع بزرگ می‌شوند خواند.

او گفت:

«من می‌خواهم فرزندانم را خودم به مدرسه ببرم. ممکن است کل سال را کار نکنم. همه این اتفاقات ناگهانی بود و در یک لحظه اتفاق افتاد؛ هیچ پشیمانی در کار نیست و من تمایل دارم بیشتر در خانه باشم.»

او در ادامه گفت:

«من می‌خواهم بیشتر آنجا باشم. من و همسرم روزی راجع به این‌که چطور سال‌ها و زمان‌ها گذشتند صحبت کردیم: دخترمان (ایندیا رز) پنج و نیم ساله و پسرهایمان (دوقلوهایی به اسم ساشا و تریستان) سه و نیم ساله هستند؛ بنابراین هر چقدر هم، که باهم باشیم کافی به ‌نظر نمی‌رسد. این حتی باوجود کمک گرفتن از پدربزرگ، مادربزرگ و پرستار نیز خسته‌کننده است.»

همسورث نسبت به همسر بازیگرش، السا پاتاکی نیز سخاوتمند بوده و به او اجازه داده است، که کار بازیگری خود را ادامه دهد و او خود از فرزندان مراقبت کند.

او در سال گذشته بین زمان کاری و زندگی شخصی خود درگیری‌های زیادی داشت؛ همسورث سال قبل مشغول فیلم‌برداری جنگ ابدیت و دنباله آن و همچنین ثور: رگنوراک (Thor: Ragnarok) بود.

بنابراین به‌احتمال‌زیاد، ما شاهد حضور همسورث در عرصه بازیگری تا بعد از نمایش انتقام‌جویان 4 در سال آینده نخواهیم بود؛ بااین‌وجود همه‌چیز بستگی به تصمیم او و خانواده‌اش دارد، اما اکنون موضوع مشخص، آماده نبودن او برای بازیگری است.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.