نویسنده: فرشاد جمعه، 06 بهمن 1396
ساعت 15:00

در آینده چه انتظاری از شرکت Atlus دارید؟

5 از 5

شرکت Atlus در نظرسنجی جدید خود، گزینه‌های جالبی را در پیش‌روی بازیکنان قرار داده است

شرکت Atlus اخیراً نظرسنجی را در سایت خود منتشر کرده که در آن، نظر طرفداران خود را در ارتباط با عناوین آینده‌شان جویا شده است؛ اول از هر چیز این شرکت می‌خواهد بداند که بازیکنان دوست دارند این شرکت در آینده بر روی چه چیزی کار کند؟ یک بازی Persona Board جدید؟ یک بازی مبارزه‌ای؟ یک بازی آنلاین نقش آفرینی؟ یک بازی استراتژی نقش آفرینی؟ یک بازی اکشن نقش آفرینی؟ یک بازی شوتر؟ یا بازی Persona 6؟

با پاسخ دادن به هر یک از گزینه‌های بالا، با سوال دیگری روبرو خواهید شد که از شما می‌پرسد دوست دارید این بازی جدید برای چه پلتفرمی ساخته شود؟ PS4، نینتندو سوییچ، PC ،PlayStation VR ،PS Vita ،3DS، تلفن‌های همراه هوشمند یا پلتفرم دیگری؟

در ادامه‌ی این نظرسنجی، شرکت Atlus دوست دارد بداند که طرفداران از بازسازی کدام مجموعه عناوین ارائه شده لذت خواهند برد؟ مجموعه‌ بازی Devil Survivor و Devil Summoner؟ مجموعه‌ بازی Etrian Odyssey؟ مجموعه‌ بازی Digital Devil Saga؟ عناوین Shin Megami Tensei؟ یا مجموعه عناوین Persona؟ جواب هر کدام از این مجموعه‌ها باشد، در قدم بعدی باید پلتفرم مد نظر هم انتخاب شود که گزینه‌های آن مشابه پلتفرم‌های گفته شده برای سوال قبلی هستند.

سوال بعدی این نظرسنجی از شما می‌پرسد که دوست دارید شاهد اسپین آف کدامیک از عناوین Atlus باشید؟ Soul Hackers؟ Devil Summoner؟ Devil Survivor؟ عناوین مبارزه‌ای Persona؟ عناوین دنسینگ Persona؟ Persona Q؟ Etrian Odyssey؟ مجموعه عناوین اصلی Persona؟ یا مجموعه عناوین Shin Megami Tensei؟

سوال بعدی از طرفداران می‌پرسد که دوست دارند Atlus بر روی چه چیزی کار کند؟ یک IP کاملاً جدید؟ عنوان بعدی از یک فرانچایز؟ اسپین آف یکی از مجموعه‌های اصلیشان؟ بازسازی یکی از عناوین گذشته؟ پورت یکی از عناوین عرضه شده بر روی کنسول‌های جدید؟ محتوای غیر مرتبط با بازی‌های ویدیویی نظیر انیمیشن؟ یا همکاری با سایر شرکت‌ها؟ اگر پاسخ شما به این سوال، کار کردن بر روی یک IP کاملاً جدید باشد، شما باید مشخص کنید که دوست دارید چه گروهی بر روی آن کار کنند؟ تیم Shin Megami Tensei؟ استودیوی Zero؟ تیم Persona؟ Vanillaware؟ یا تیم Etrian Odyssey؟

در پایان این نظرسنجی، از طرفداران پرسیده می‌شود که آن‌ها دوست دارند عنوان بعدی از فرانچایزهای Persona ،Shin Megami Tensei و Etrian Odyssey بر روی چه پلتفرمی ساخته شود؟

فرشاد | اخبار | 26/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.