نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 21 بهمن 1396
ساعت 15:16

Monster Hunter World؛ رکورددار سریع‌ترین فروش در تاریخ کپکام

0 از 5

 هم اکنون 6 میلیون نسخه از بازی Monster Hunter World در سراسر جهان عرضه شده است

 بازی Monster Hunter World به فتوحات خود ادامه می‌دهد. هفنه‌ی پیش گزارش‌ها حاکی از این بودند که با گذشت 3 روز از ورود بازی به بازار، 5 میلیون نسخه از Monster Hunter World عرضه شده است. اکنون کپکام اعلام کرده است که این عدد به 6 میلیون نسخه رسیده. چنین آماری باعث شده بازی Monster Hunter World به رکورد سریع‌ترین فروش در میان تمام عناوین تاریخ کمپانی کپکام دست یابد.

کپکام این اطلاعیه را ابتدا در وبسایت خود و سپس اکانت ژاپنی زبان بازی در توییتر منتشر کرد. با وجود اینکه تعداد نسخه‌های عرضه شده با تعداد واحد فروخته شده به بازیکنان تفاوت دارد، این آمار محبوبیت فراوان بازی در سراسر جهان را نشان می‌دهد. این محبوبیت موجب شده است که بازی جدید مانستر هانتر، با کنار زدن عنوان PUBG به پرفروش‌ترین بازی Xbox One در هفته اخیر تبدیل شود. این موفقیت در شرایطی بدست آمده که نسخه PC بازی هنوز منتشر نشده است؛ مسلما با عرضه‌ی بازی برای پلتفرم PC، جداول فروش بازی نیز صعود چشمگیری از خود نشان خواهند داد.

چنین آمار فروشی قطعا برای بازی Monster Hunter World یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود؛ مخصوصا با در نظر گرفتن این نکته که سری مانستر هانتر در میان بازیکنان به سخت و «بد قلق» بودن مشهور است. البته سازنده پیش از عرضه بازی اعلام کرده بود که این نسخه از Monster Hunter آسان‌ترین بازی سری است؛ با این‌حال ممکن است نسخه جدیدی برای تازه‌واردان سری سخت باشد. به منظور حل این مشکل، جمعی از هواداران بازی سرویسی به نام Adopt-a-Hunter ایجاد کرده‌اند. این سرویس به شکارچی‌های تازه‌وارد اجازه می‌دهد که با بازیکنان قدیمی و حرفه‌ای سری همراه شوند تا با بخش‌های مختلف بازی (همانند انتخاب بهترین اسلحه، نحوه مبارزه با هیولاها و ...) آشنا شوند و بر موانع ابتدایی بازی غلبه کنند. چنین حرکتی بی‌سابقه بوده و همبستگی موجود در میان هواداران سری بازی‌های Monster Hunter را به خوبی نشان می‌دهد. با استفاده از این لینک شما خوانندگان عزیز بازی‌مگ نیز می‌توانید وارد سرویس Adopt-a-Hunter شوید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.