نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 22 بهمن 1396
ساعت 17:14

بازی Metroid Prime 4 توسط Bandai Namco در حال ساخت است

0 از 5

عنوان Metroid Prime 4 توسط Bandai Namco در دست ساخت قرار دارد

طبق گفته منابع نزدیک به وب‌سایت Eurogamer، شرکت Bandai Namco به سختی مشغول ساخت بازی مورد انتظار Metroid Prime 4 برای نینتندو سوئیچ است.

طبق این گزارش، شعبه سنگاپور Bandai Namco مسئول ساخت این دنباله است و نینتندو هم در این پروژه همکاری می‌کند. Metroid Prime 4 برای اولین بار در E3 پارسال با یک تیزر کوتاه معرفی شد. با این حال، در آن زمان نینتندو هیچ اطلاعاتی درباره استودیو سازنده این اثر منتشر نکرد و تنها گفت که خالقان این فرنچایز در ساخت این عنوان دخالتی ندارند.

بر اساس اطلاعاتی که کاربران از شبکه LinkedIn  بدست آورده‌اند، کارکنان شعبه سنگاپور Bandai Namco، مشغول ساخت یک بازی «AAA بلندپروازانه»، «یک عنوان مخفی و اسرارآمیز» و «یک پروژه معرفی نشده» هستند. با توجه به این صحبت‌ها، ظاهرا باید منتظر منتشر شدن اطلاعات جدیدی از سوی این عنوان باشیم.

نینتندو هنوز هیچ واکنشی نسبت به این شایعه بروز نداده است، اگرچه امیدواریم که بزودی اطلاعات رسمی‌ای را از سوی این کمپانی بشنویم.

Bandai Namco در گذسته بازی‌هایی مثل Super Smash Bros برای Wii U و Pokken Tournament Deluxe برای نینتندو سوئیچ ساخته بود و از این نظر، این همکاری دو طرفه چندان غیرممکن به نظر نمی‌رسد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.