نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 28 بهمن 1396
ساعت 23:47

جزییات مربوط به تجهیزات اپراتورهای جدید Rainbow Six Siege منتشر شد (آپدیت شد)

5 از 5

اطلاعات کامل درباره تجهیزات Finka و Lion که با شروع فصل بعد به بازی Rainbow Six Siege اضافه خواهند شد در دسترس کاربران قرار گرفته است

روز گذشته در توییتی از جانب حساب یوبی‌سافت اپراتورهای جدید بازی Rainbow Six Siege رسما معرفی شدند. Finka و Lion مجهز به «نانوبات‌ها» و یک درون به نام «Big Brother» خواهند بود. این دو اپراتور با شروع رویداد Operation Chimera در ماه جاری در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

یوبی‌سافت ماه گذشته این دو اپراتور را به صورت مختصر معرفی کرده بود. در روزهای اخیر نشان مخصوص و مشخصات ظاهری این دو اپراتور در اختیار کاربران قرار گرفته بود. انتظار می‌رود که در اختتامیه رویداد 6 Invitational بخش‌هایی از گیم‌پلی این دو اپراتور به نمایش گذاشته شود.

جدیدترین اپراتورهای بازی Rainbow Six Siege متخصص نبردهای شیمیایی خواهند بود. اندکی پس از معرفی Finka و Lion در یک توییت، تجهیزات این دو بر روی وبسایت یوبی‌سافت قرار گرفت. مطابق معمول فصل‌های قبل رسم بر این بود که اپراتورهای جدید از هردو جناح مهاجمان و مدافعان انتخاب شوند؛ اما این بار هردو متخصص نبردهای بیولوژیک بازی مهاجم خواهند بود. همچنین برخی از سلاح‌های فینکا و لیون مشابه با نمونه‌های موجود در بازی خواهند بود.

فینکا

روایت زندگی فینکا بسیار غم‌انگیز است. او در شهری کوچک واقع در کشور روسیه متولد شده است. محل زندگی فینکا در معرض تشعشعات رادیواکتیو ناشی از انفجار چرنوبیل قرار داشت و همانند بسیاری از نوزادانی که در محدوده‌ی آلودگی متولد شدند، به طور مادرزاد دارای نقص جسمانی بود. عضلات فینکا به کندی تضعیف می‌شدند؛ این مشکل در زمان بلوغ حل شد اما در این زمان فینکا احساسات خود را از دست داده بود و قادر به کنترل اعضای بدن خود نبود.

پس تحصیل در دانشگاهی برجسته در روسیه؛ به هدف یافتن درمانی برای بیماری خود، به عضویت تیم ضد تروریستی رینبو درآمد تا به دیگران اعضای تیم نیز کمک کند. فینکا در پیدا کردن درمانی قطعی برای بیماری خود موفق نبود؛ اما توانست علاجی موقت برای آن بیابد، همین برایش کافی بود.

فینکا با دیگر اپراتورهای بازی R6S از قبل در ارتباط بوده است. در دعوایی با Kapkan زخمی بزرگ بر روی صورتش ایجاد شد که اثرش تا به امروز باقی مانده است. فینکا برای مبارزه با بیماری‌ خود، به همراه IQ و Valkyrie تمرینات مخصوصی انجام می‌دهد. سلاح‌های فینکا مشابه با تجهیزاتی است که اپراتورهای اسپچناز در اختیار دارند؛ به جز تفنگ جدید Spear .308.

قابلیت ویژه‌ی فینکا، نانوبات‌هایی را در اختیار اپراتورها قرار می‌دهد. این نانوبات‌ها از جنس فلز زینک هستند و در آن‌ها مواد دارویی وجود دارد. با فعال شدن این نانوبات‌ها از جانب فینکا، مواد دارویی در بدن اپراتورها آزاد می‌شوند و به صورت موقت سلامت آن‌ها را افزایش خواهند داد.

نحوه‌ی عملکرد قابلیت ویژه‌ی فینکا: کپسول آدرنالین فینکا که در بدن مهاجمان جایگذاری می‌شود. فینکا با فعال سازی این کپسول 20 واحد سلامتی را برای مدت 20 ثانیه برای اپراتورهای تهاجمی به ارمغان می‌آورد. پس از 20 ثانیه همه‌چیز به حالت اولیه برمی‌گردد. او می‌تواند برای 3 بار از این قابلیت استفاده کند. فعال شدن این کپسول‌ها موجب احیای یار داون شده (Down) می‌گردد (فعال شدن کپسول‌ها بر روی سلامت اپراتورهای داون شده بوسیله‌ی تله فراست تاثیری نخواهد داشت). عملکرد قابلیت ویژه‌ی فینکا ارتباطی با فاصله از هم‌تیمی‌ها و یا در دید بودن آن‌ها ندارد و به صورت انی پس از فعال شدن اثر خود را نشان می‌دهد. هم‌تیمی‌های داون شده، با میزان سلامتی 25 احیا خواهند شد و پس از 20 ثانیه، سلامت مهاجمان به مقدار ثابت 5 می‌رسد. این نانوبات‌ها، مضراتی نیز به همراه دارند؛ با فعال شدنشان میزان آدرنالین خون و در نتیجه فعالیت قلب افزایش پیدا می‌کند، در نتیجه پالس قادر خواهد بود به کمک دستگاه مخصوصش فرکانس ضربان قلب اپراتور مهاجم را از فاصله‌ی دورتری ردیابی نماید. همچنین به این دلیل که نانوبات‌ها متابولیسم بدن مهاجمان را افزایش می‌دهند، سم ناشی از قابلیت ویژه‌ی دو مدافع بازی یعنی Smoke و Lesion با سرعت بیشتری وارد بدن مهاجمان خواهد شد.

اسلحه‌ی جدید فینکا یعنی Spear .308 دارای قدرت تخریب 38، و نرخ آتش متوسط (780 گلوله در دقیقه) خواهد بود. همچنین یک خشاب از این تفنگ ظرفیت جایگیری 30 گلوله را دارد.

finka loadoutsذفینکا از نظر سرعت و زره در رده اپراتورهای میانی قرار می‌گیرد

لیون

داستان زندگی همانند فینکاست اما به غم‌انگیزی آن نیست. لیون کودکی باهوش و سر به زیر و عضوی از یک خانواده کاتولیک و پزشک بود. مسیر آینده‌ی لیون از ابتدا مشخص بود اما در نوجوانی همانند بسیار از همسالانش شروع به پرخاشگری کرد. پس از آنکه رفتار لیون از حد مجاز عبور کرد، خانواده‌اش او را از خانه بیرون انداختند. لیون 18 ساله که جایی برای زندگی نداشت به ارتش فرانسه پیوست. در طول سال‌های خدمتش در ارتش، لیون دوباره به مذهب کاتولیک متصل شد و هدف زندگی خود را پیدا کرد. لیون از خانواده‌اش دلجویی کرد و اشتباهات گذشته‌ی خود را اصلاح نمود. پس از آنکه لیون زمانی طولانی را به خدمت در واحد GIGN گذراند، فینکا به او پبشنهاد کرد که به گروه نبرد شیمیایی در تیم رینبو ملحق شود. لیون نیز این پیشنهاد را پذیرفت.

همانند فینکا، لیون نیز با دیگر اپراتورهای رینبو برخوردهایی داشته است و با بسیاری از آن‌ها دشمنی دارد. Doc لیون را در مرگ یکی از هم‌رزمان خود مقصر می‌داند، تچر نیز یک بار با مشت به صورت او کوبیده بود و لیون را فردی فاقد حس همدلی می‌داند.

لیون نیز دارای تجهیزات مشابه با اپرتورهای GIGN است؛ با این تفاوت که از یک مسلسل دستی به نام V308 بهره می‎برد. لیون به صورت اختصاصی از یک دِرون پرنده استفاده می‌کند. اپراتور فرانسوی این پهپاد را به منظور شناسایی دشمنان و مواضع آن‌ها بکار می‌برد. از این درون همچنین برای بررسی مکان دقیق دشمنان نیز استفاده می‌شود.

نحوه‌ی عملکرد قابلیت ویژه‌ی لیون: دِرون پرنده‌ی لیون این قابلیت را دارد که در هر راند از بازی، سه بار مکان دقیق مدافعانی که تحرک دارند را به صورت زنده و برای چند ثانیه نمایش دهد. محدوده بدن مدافعان به رنگ قرمز و از پشت هر مانعی، برای تمام مهاجمان قابل مشاهده خواهد بود. مدافعان با ایستادن در کنار دستگاه اخلالگر Mute و یا تکان نخوردن، از محدوده‌ی دید پهپاد در امان بمانند؛ خم شدن به طرفی نیز مکان مدافع را مشخص نخواهد کرد. پیش از فعال شدن قابلیت ویژه‌ی لیون، تمام اپراتورها یک هشدار 3 ثانیه‌ای دریافت خواهند کرد.

سلاح جدید لیون یعنی V308 یک تیربار جدید با خشاب 50 تایی است. همچنین نرخ آتش این اسلحه بالا (850 گلوله در دقیقه) خواهد بود.

lion loadoutsلیون نیز همانند فینکا دارای زره و سرعت متوسط است

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.