نویسنده: احسان ناخدا چهارشنبه، 25 بهمن 1396
ساعت 18:22

شرکت THQ Nordic تمامی دارایی‌های Koch Media را خریداری کرد

4 از 5

 

شرکت THQ Nordic تمامی دارایی‌های Koch Media را با قیمت 121 میلیون یورو خریداری کرد

شرکت اتریشی THQ Nordic که هم‌اکنون مالکیت عناوینی مثل Darksiders،Red Faction و de Blob را در دست دارد، تمام دارایی‌های شرکت Koch Media را خریداری کرد. این کمپانی، به عنوان «شرکت مادر» ناشر نام‌آشنای Deep Sliver شناخته می‌شود که انتشار بازی‌هایی مثل Dead Island ، Metro و Saints Row را برعهده داشته است. این قرارداد که امروز بصورت رسمی تصویب شد، ارزشی برابر 121 میلیون یورو دارد. (تقریبا 149 میلیون دلار)

این مالکیت به این معنا است که هم‌اکنون THQ Nordic صاحب تمام دارایی‌های Koch Media به حساب می‌آید که شامل استودیوها، مالکیت فکری و لایسنس‌ها می‌شود؛ در نتیجه، هم‌اکنون فرنچایز مشهور Metro در اختیار این کمپانی قرار دارد. همچنین بخشی از تجارت Koch Media مربوط به فیلم‌هایی می‌شود که در درجه اول برای کشورهای ایتالیایی و آلمانی تولید می‌شوند.

از جمله شرکت‌های مهمی که جزو این مالکیت به حساب می‌آیند می‌توان به Volition (سازنده سری Saints Row)، Dambuster (سازنده Homefront) و Fishlabs Entertainment (سازنده Galaxy on Fire) اشاره کرد.

مدیرعامل Koch Media، آقا Klemens Kundratitz درباره این قرارداد گفت:

من معتقدم که همکاری THQ Nordic با Koch Media موفقیت‌آمیز خواهد بود و مزایا زیادی خواهد داشت. علاوه بر داشتن تجربه طولانی در ساخت و انتشار بازی‌های ویدیویی، THQ Nordic دارای توانایی‌های لازم، اراده و سرمایه کافی برای رشد و پیشرفت در آینده پیش‌رو است.

مدیرعامل THQ Nordic یعنی آقا Lars Wingefors هم در ادامه اشاره کرد که تمامی استودیوهای Koch Media بصورت معمول به فعالیت خود ادامه خواهند داد و دو استودیو Volition و Dambuster هم مشغول کار بر روی یک بازی AAA معرفی نشده هستند.

با اینکه Koch Media با عرضه بعضی از بازی‌های ناموفق زیان‌هایی را متحمل شده، با این حال آن‌ها تاریخچه طولانی‌ای در زمینه سودآوری دارند.

THQ Nordic متقاعد شد که اگر استودیوهای Deep Silver بخشی از کمپانی باشند، حداقل موفق خواهند شد که چهار بازی ‌ AAA خود را با موفقیت منتشر کنند و تحویل دهند؛ عناوینی که شامل Metro Exodus و بازی‌های بعدی دو استودیو Volition و Dambuster می‌شوند.

سال گذشته THQ Nordic عنوان Biomutant را معرفی شد که در ژانر بازی‌های اکشن سوم-شخص قرار می‌گرفت. این ناشر همچنین Darksiders 3 هم در دست تولید دارد که توسط Gunfire Games ساخته می‌شود. این استودیو متشکل از کارمندان سابق Vigil Games است که در گذشته مسئولیت ساخت دو نسخه اول این فرنچایز را برعهده داشتند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.