نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 02 اسفند 1396
ساعت 16:25

پچ نوت آپدیت (Operation Chimera (3.1 در بازی Rainbow Six Siege

5 از 5

یوبی‌سافت فهرست تغییراتی که قرار است به‌وسیله‌ی آپدیت حجیم بعدی در بازی Rainbow Six Siege ایجاد شود را منتشر کرده است

فصل بعدی بازی Rainbow Six Siege به‌زودی آغاز خواهد شد و قرار است تغییرات بزرگی در بازی ایجاد شود. تیم پشتیبانی بازی به بازخوردهای کاربران واکنش نشان داده است. 3 مپ جدید در کنار دو اپراتور از فرانسه و روسیه به بازی اضافه خواهند شد؛ علاوه بر این‌ها، رویداد Outbreak که شامل مبارزه‌ی PvE با دشمنان فضایی است، برای مدت محدودی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

r6 chimera event outbreakرویداد Outbreak تجربه‌ای جدید برای طرفداران شوتر تاکتیکی Rainbow Six خواهد بود

در ادامه، توجه شما را به فهرست تغییرات بزرگی که گیم‌پلی Rainbow Six Siege را دستخوش تغییر قرار خواهند داد (از زبان یوبی‌سافت) جلب می‌کنیم.

متعادل شدن برخی اپراتورها

ELA

ما تصمیم گرفته‌ایم روند تضعیف کردن الا در آپدیت‎‌های پیشین را به‌وسیله‌ی اعمال تغییرات بیشتر بر روی این اپراتور در این فصل نیز ادامه دهیم. الا هنوز هم بسیار قدرتمند است و منطقی است که بیش‌ترین محبوبیت را در میان اپراتورهای بازی داشته باشد. این محبوبیت به دلیل اسلحه‌ی بسیار قوی اوست. به همین دلیل تصمیم داریم تغییرات زیر را بر روی این SMG ایجاد کنیم:

r6 chimera operators balancingبا افزایش فاصله نسبت به هدف، میزان دمیج سلاح Scorpion نسبت به گذشته کاهش خواهد یافت

  • افزایش میزان لگد سلاح: تسلط پیدا کردن بر روی لگد این سلاح سخت‌تر خواهد شد. در تصویر دریافتی از بازی اسلحه با شدت بیشتری بالا خواهد رفت و بیشترین میزان لگد نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  • کاهش میزان دمیج سلاح: میزان دمیجی که سلاح Scorpion بر روی بدن دشمنان وارد خواهد کرد از 28 به 23 کاهش خواهد یافت، تا بدین ترتیب نرخ آتش بالای این SMG به عامل مهمتری در کاربردش تبدیل شود. در تصویر بالا میزان تغییرات دمیج به نسبت فاصله در دو حالت عادی و به همراه صدا خفه‌کن توضیح داده شده است. هدف ما این است که الا هنگامی که در درگیری‌های نزدیک توسط مهاجمان تحت فشار قرار می‌گیرد کاربرد خود را کماکان حفظ کند، اما هنگامی که قرار باشد در فواصل دور و متوسط با سلاح‌های سنگین‌تری که دارای ACOG هستند درگیر شود، شانس کمتری برای پیروزی داشته باشد.
  • تغییر کردن تجهیزات ثانویه: «سپر» جایگزین «Impact Grenades» الا خواهد شد. همانطور که بسیاری از شما کاربران اشاره کردید، الا تمام وظایف مربوط به مهیا کردن مسیرهای گردش در مپ (Roaming) را خود به تنهایی قادر است انجام دهد؛ مین‌های گیج‌کننده‌اش هشدار ورود دشمنان را به او می‌دهند و در نهایت به کمک SMG مرگبارش شانس بسیار بالایی برای کشتن حریف خواهد داشت. این جایگزینی در تجهیزات جانبی، الا را ناچار خواهد کرد که برای ایجاد مسیرهای مربوط به گردش در مپ بر روی اپراتورهای دیگر اتکا کند و یا این که با استفاده از شاتگان خود، حفره‌هایی در مپ بسازد.

KAPKAN

  • Impact Grenades جایگزین سیم‌های خاردار Kapkan خواهند شد. او برای مستقر کردن تله‌های انفجاری خود در زمان آماده‌سازی پیش از شروع راند کارهای زیادی باید انجام دهد. داشتن Impact Grenade کمک فراوانی به او برای گردش در مپ خواهد کرد و با توجه به سبک بازی‌اش کاملا مناسب این اپراتور خواهند بود.

BLITZ

  • ما مشغول کار بر روی Blitz بوده‌ایم، وی از این به بعد یک اپراتور با سرعت و زره متوسط خواهد بود. بازنگری‌های قبلی ما برای Blitz که به او امکان حفظ کامل سپر جلوی بدنش در حین دویدن را می‌داد، تاثیر مثبتی بر روی محبوبیت این اپراتور داشت، اما او هنوز هم در انتهای لیست انتخاب توسط کابران قرار دارد. ما معتقدیم که سریع‌تر شدن بلیتز او را به انتخابی جذاب‌تر و تعیین‌کننده‌تر تبدیل خواهد کرد؛ و در عین حال قادر خواهد بود که به خوبی در درگیری‌های فواصل نزدیک بدرخشد.

تغییرات کلی و بهینه‌سازی‌ها

عملکرد صحیح بازی

  • برطرف شدن ناهماهنگی سرور در تشخیص تغییرات وضعیت مکانی دشمن داون شده: در برخی موارد، سرور شلیک به سمت بازیکنانی که در وضعیت داون (Down) بر روی زمین افتاده بودند را قبول نمی‌کرد. دلیل چنین اتفاقی بروز ناهماهنگی در سرورها بود. پس از داون شدن یک شمن، ممکن بود که از دید شما او بر روی زمین بچرخد، درحالیکه تغییر مکان دشمن در سرور کاملا متفاوت بود. به همین دلیل شلیک شما به سمت دشمن داون شده جوابگو نبود. تصویر بالا تفاوت میان آنچه که بازیکن می‌دید و چیزی که سرور تشخیص می‌داد (قرمز) را نشان می‌دهد. ما این ناهماهنگی را برطرف کردیم و شلیک شما از این پس به صورت دقیق و مناسبی به دشمنان داون شده اصابت خواهد کرد.

r6 chimera tweak desyncمحدوده‌ی قرمزرنگ، تصویر دریافت شده توسط سرورهای بازی را نشان می‌دهد

بهبود کیفیت تجربه‌‌ی بازیکنان تغییر در بارگذاری مهمات (Reloading)

  • زمان آپدیت میزان مهمات تغییر کرده است: هنگامی که سلاح خود را ریلود می‌کنید، همیشه در نقطه‎‌ی زمانی خاصی از انیمیشن مربوط به این کار، شمارش مهمات نیز به روز می‌گردد. ما یک بخش کلیدی در زمان رخ دادن این اتفاق در طول انیمیشن ریلود کردن را تغییر داده‌ایم. سرعت به‌روزرسانی مهمات تمام سلاح‌ها اکنون به میزان کمی افزایش یافته است. این افزایش سرعت هماهنگ با انیمیشن مربوطه انجام شده است. این امر قطعا ریلود کردن را راحت‌تر خواهد ساخت.
  • با زوم کردن (ADS) می‌توانید مانع ریلود تاکتیکی شوید: از این پس قادر خواهید بود که با زوم کردن بر روی نشانه‌گیر اسلحه، ریلود تاکتیکی (ریلود تاکتیکی زمانی است که هنوز در خشاب گلوله وجود دارد اما برای ریلود اقدام می‌کنید) را متوقف سازید. تا پیش از این، چنین کاری فقط زمانی رخ می‌داد که شروع به دویدن می‌کردید؛ اما اکنون اگر در حین ریلود کسی بخواهد شما را غافلگیر کند، می‌توانید با نشانه گرفتن دشمن، با استفاده از تیرهای باقی‌مانده در خشاب کارش را تمام کنید.
  • از سرگیری عمل ریلود، در صورت کنسل شدن پس از انجام مرحله‌ای خاص در انیمیشن مربوط به این کار: امکان از دست دادن نقاط زمانی که منجر به از سرگیری ریلود می‌شوند، به بازی افزوده شده است. اگر پس از انجام مراحلی خاص در حین ریلود کردن (برای مثلا درآوردن خشاب خالی) عمل ریلود را کنسل کنید، در صورت از سرگیری و بازگشت به انیمیشن مربوطه نیازی نیست که مرحله قبل را دوباره انجام دهید.
  • قابلیت Raw Input بر روی PC: ما تصمیم گرفته‌ایم که یک کلید دستوری جدید را در PC قرار دهیم. گزینه‌ی Raw Input تمام دستورات را مستقیما از سخت افزار موس و کیبورد دریافت خواهد کرد، بدون آنکه پردازشی پس از فشردن کلیدها انجام شود. این گزینه ممکن است سرعت پاسخ‌گویی موس و کیبورد را در زمانی که دکمه‌ای زیادی فشرده می‌شوند افزایش دهد. شما می‌توانید این گزینه را در Controls – Raw Input فعال نمایید.

تغییرات فهرست مپ‌های بازی

  • فهرست مپ‌های Casual تغییر کرده‌اند: ما قصد داریم مپ Bartlett University را از فهرست مپ‌های مد Casual خارج کنیم و به جای آن مپ Yacht را به بازی برگردانیم. فهرست مپ‌های Ranked کماکان بدون تغییر باقی خواهد ماند.

تعادل کلی بازی

  • راه رفتن برروی سپر: از این پس قادر به راه رفتن بر روی سپرهای جمع شونده نخواهید بود. اگر بازیکنی قصد داشته باشد بر روی شیلد راه برود، از روی آن سقوط خواهد کرد (سپر از بین می‌رود) و البته پس از آن در میان تجهیزات اپراتوری که سپر را قرار داده بازیابی خواهد شد. این کار موجب جلوگیری از استفاده‌ی بیش از حد از سپر خواهد شد.
  • تایید برخورد ضربه‌ی Melee (نایف کردن): در فصل قبل، ما بازخوردهای شما راجع به صحت وقوع برخورد و مخصوصا برخورد Melee را جمع‌آوری کردیم. بسیاری از شما با این تجربه مواجه شده‌اید: دشمن را دور می‌زنید و از پشت به او نزدیک می‌شوید، چاقوی شما به دشمن اصابت می‌کند و حتی صدای مربوط به آن را می‌شنوید، اما کیل ثبت نمی‌شود و اتفاقی رخ نمی‌دهد. ما متوجهیم که این باگ چقدر اذیت‌کننده است، به همین دلیل آن را در پچ 3.1 برطرف خواهیم کرد. مکانیک‌هایی در بازی قرار خواهیم داد که ضربات Melee را قابل اطمینان‌تر از قبل می‌سازند، منتظر دریافت بازخوردهای شما در این رابطه هستیم.

باگ‌های مهمی که برطرف شدند

باگ‌های مربوط به گیم‌پلی:

  • خط نشانه‌ی Gadgets پس از اقدام به پرتاب کردن دِرون کماکان باقی می‌ماند – برطرف شد.
  • صدای Jammer اپراتور Mute حتی از فاصله دور نیز شنیده می‌شود – برطرف شد.
  • اثر کند کردن سرعت اپراتورها که توسط سیم خاردار ایجاد می‌شود؛ حتی پس از خارج شدن از محدوده‌ی عمل سیم خاردار و یا نابود کردن آن باز هم ادامه دارد – برطرف شد.
  • تکرار شدن یک انیمیشن خاص زمانی که بین نمای‌دید دو پلیر نشسته و ایستاده جابجا می‌شوید – برطرف شد.
  • پس از جدا شدن از طناب، ممکن پس از طی مسافت کوتاهی دوباره به نقطه‌ی قبل بازگردید – برطرف شد.
  • پس از اسکن کردن دشمنان با دوربین، ممکن است فاصله‌ی آن‌ها تا دوربین نشان داده نشود – برطرف شد.
  • اگر یک بازیکن دائما بنشیند و بایستد هیچ‌گونه آسیبی دریافت نخواهد کرد – برطرف شد.
  • اگر یک بازیکن در حین کنترل کردن درون خود بمیرد، دیگران قادر نخواهند بود وارد نمای‌دید درون بازیکن مرده شوند – برطرف شد.
  • در یک وضعیت بدنی خاص با انجام دادن یک سری حرکات مشخص می‌توان ابزارکی که در حالت عادی، در آن وضعیت غیر قابل استفاده بود را بیرون آورد – برطرف شد.
  • وقتی که یک بازیکن با جابجا شدن میان اسلحه‌ها، ریلود کردن سلاح LFP586 Revolver را لغو می‌کند، اگر دوباره LFP585 را در دست بگیرد و ریلود کند، مهمات جدیدی در تفنگ قرار نخواهد گرفت – برطرف شد.
  • پس از عبور از یک مانع، حرکت بدن اپراتور به درستی انجام نخواهد شد – برطرف شد.
  • حرکت کردن بلافاصله پس از ورود به یک پنجره از طریق طناب، موجب قفل شدن حرکات کاراکتر برای چند ثانیه می‌شود – برطرف شد.
  • اگر یک اپراتور در حین پایان انیمیشن آویزان شد با طناب، Breaching Charge را از جایش بردارد، ممکن است ناگهان سر از مکانی دیگر در بیاورد – برطرف شد.
  • ممکن است بخشی از مدل مو در هدگیر American Anarchy موجب افزایش ارتفاع Hit Box بشود – برطرف شد.
  • اگر قابلیت شلیک به یار خودی خاموش باشد، با خارج شدن از محدوده‌ی مپ درون‌ها از بین نمی‌روند – برطرف شد.
  • در بخش‌های مختلف چندنفره بازیکنان به صورت اتفاقی می‌میرند – برطرف شد.

باگ‎‌های مربوط به اپراتورها:

Bandit:

  • پس از نابود شدن سیم خارداری که به دور باطریِ بندیت قرار گرفته، مولد ناپدید می‌شود – برطرف شد.

Blitz:

  • وقتی که بلیتز سپرش را در پشت خود قرار داده باشد، در نمای اول‌شخص سرعت بیشتری نسبت به نمای سوم‌شخص خواهد داشت – برطرف شد.

Doc:

  • اگر با ابزار مخصوص داک به سمت دشمن هدف بگیرید، خط نشانه آبی‌رنگ خواهد بود – برطرف شد.
  • داک قادر است در حین دویدن، بدون کاهش سرعت از ابزار مخصوص خود استفاده نماید – برطرف شد.

Echo:

  • درون یوکای می‌تواند در قاب در یا پنجره‌ای که بسته شده است جای بگیرد و به هر دو سمت داخل و خارج شلیک کند – برطرف شد.
  • اگر یکی از یارانتان اپراتوری که تحت تاثیر شلیک یوکای گیج شده است را بکشد، رابط کاربری بازی عبارت «Kill Assist» را نشان خواهد داد –برطرف شد.

Ela:

  • می‌توان مین گیج‌کننده‌ی الا (Grzmot Mine) را در میان دو لایه‌ی دیوار قرار داد و در این حالت ممکن است نوک این ابزارک از دیوار خارج شده باشد – برطرف شد.
  • هنگام بررسی در منوی شخصی‌سازی، ابزار نشانه‌ی لیزری در سمت دیگر سلاح نصب می‌شود – برطرف شد.

Fuze:

  • اگر با این شخصیت بخواهید ابزار مخصوص را در حالت آویزان از طناب، بر روی مکان خاصی قرار دهید، ممکن است کاملا از حرکت بازایستد – برطرف شد.

Hibana:

  • در گوشه‌ی برخی از Trapdoorها، گلوله‌های X-Kairos به درستی قرار نخواهند گرفت – برطرف شد.
  • در حالت سوم شخص، اگر حداقل دوبار قبل از استفاده از X-Kairos شلیک کرده باشید، هیچ صدایی از این ابزار شنیده نخواهد شد – برطرف شد.

IQ:

  • اگر به صورت همزمان از ابزار مخصوص IQ استفاده کنید و وارد حالت Observation Mode شوید، صفحه‌ی ابزارک مات خواهد شد – برطرف شد.

Jager:

  • اگر ابزارک مخصوص Jager بر روی مکانی خاص نصب شود، در هوا شناور خواهد شد – برطرف شد.
  • اگر ابزارک مخصوصJager بر روی مکانی خاص نصب شود، بخشی از آن از دیوار خارج خواهد شد – برطرف شد.

Lesion:

  • هنگام بررسی در منوی شخصی‌سازی، ابزار نشانه‌ی لیزری در سمت دیگر سلاح نصب می‌شود – برطرف شد.

Montagne:

  • با انجام یک سری حرکات مشخص، ممکن است بتوان از سپر مونتانیا در هنگام آویزان بودن با طناب استفاده کرد – برطرف شد.

Tachanka:

  • سپرهای تیربار سنگین تاچانکا پایدار نیستند، ممکن است گلوله‌های دشمن از میانشان عبور کند و به بازیکن اصابت نماید – برطرف شد.

Vigil:

  • در حین بالا رفتن یا پایین آمدن از نردبان‌ها، قابلیت ویژه‌ی ویژیل یعنی ERC-7 غیر فعال خواهد شد – برطرف شد.
  • هنگام بررسی در منوی شخصی‌سازی، ابزار نشانه‌ی لیزری در سمت دیگر سلاح نصب می‌شود – برطرف شد.

Ying:

  • اگر با این شخصیت بخواهید ابزار مخصوص را در حالت آویزان از طناب، بر روی مکان خاصی قرار دهید، ممکن است کاملا از حرکت بازایستد – برطرف شد.

باگ‌های مربوط به مدهای مختلف بازی:

بخش Multiplayer

  • به مدت یک ثانیه، گزینه‌ی Ranked بلافاصله برای کاربری که پایین‌تر از لول مجاز 20 است، قابل انتخاب خواهد بود – برطرف شد.
  • در برخی موارد، بازیکنان یک تیم (Squad) دو نفره در یک بازی، در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت – برطرف شد.
  • ممکن است یک تیم 5 نفره با وجود داشتن یک یار که هنوز به سطح 20 نرسیده است وارد رقابت Ranked شود – برطرف شد.
  • گاهی‌اوقات ممکن است اسکوادی که از بیش از 2 نفرتشکیل شده؛ چه در Casual و چه در Ranked جدا از یکدیگر وارد قابت شوند – برطرف شد.

 بخش Custom Game

  • کابران ممکن است بتوانند بازی‌های انلاینی ایجاد کنند که هاست آن خود بازیکن باشد – برطرف شد.

باگ‌های مربوط به طراحی مراحل:

تمام مپ‌ها:

  • وقتی که از حالت آویزان بودن با استفاده از طناب، قصد ورود به یک پنجره به کمک Breach Charge را دارید، انیمیشن مربوط به کاراکتر درحالیکه به بالا می‌نگرد، متوقف می‌شود – برطرف شد.
  • وقتی که اپراتورها اسپان می‌شوند، به درون مپ سقوط می‌کنند – برطرف شد.
  • آویزان شدن با طناب در حین سقوط منجر به سقوط اپراتور به خارج از مپ خواهد شد – برطرف شد.
  • اسلحه‌های Rifle و طویل از دیوارها خارج خواهند شد - ‌‌برطرف شد.
  • بازیکنان برای انجام اسپان-کیل، بر روی قاب پنجره‌ها می‌ایستند – برطرف شد.

Bank:

  • یک شکاف کوچک که در 1F Staff Room قرار دارد، زاویه‌ای از EXT Terrace را نمایش می‌دهد – برطرف شد.
  • مهاجمان قادر خواهند بود که یک درون را در سقف B Server Room قرار دهند، که دید واضحی از تمام محدوده‌ی Basement را در اختیارشان قرار می‌دهد – برطرف شد.
  • Valkyrie قادر است دوربین مخصوص خودش را در سقف B Server Room قرار دهد – برطرف شد.

Bartlett University:

  • مدافعان قادرند در زمان شروع راند از 2F Classroom مهاجمان را اسپان-کیل کنند – برطرف شد.
  • زمانی که مین‌های گیج کننده‌ی الا را درون مجسمه‌ی قایق قرار بدهید، به‌سختی می‌توانید ان‌ها را از جایشان بردارید – برطرف شد.

Chalet:

  • شکافی در کف 2F Bedroom Hallway قرار دارد که با استفاده از آن می‌توان فضای بزرگی را مشاهده کرد – برطرف شد.
  • شکافی در راهروی موجود در محدوده‌ی 2F Office وجود دارد که از طریق آن می‌توان EXT Backyard و 1F Great Room Area را مشاهده کرد – برطرف شد.
  • بازیکنان قادرند درون‌ها را در دیوار موجود در 2F Office Balcony قرار دهند – برطرف شد.
  • دیوار مجازی قرمز که در زمان آماده‌سازی دیده می‌شود، به خوبی پنجره آشپزخانه را نمی‌پوشاند و همین امر به ECHO امکان می‌دهد که درونش را در فاز آماده‌سازی به بیرون ببرد – برطرف شد.
  • بازیکنان می‌توانند با تقویت کردن دیوار آشپزخانه، هم‌تیمی‌های خود را از شکل عادی خارج سازند – برطرف شد.

Clubhouse:

  • Jager پس از قرار دادن ADS در قفسه‌ی دوم، در قفسه کتاب‌ها موجود در 2F Logistic Office گیر می‌کند – برطرف شد.
  • هنگامی که بازیکن قصد دارد از زیر میز موجود در 1F Bar خارج شود در آن گیر می‌کند – برطرف شد.

Coastline:

  • Jager پس از قرار دادن ADS در نقطه خاصی از محدوده‌ی 2F Penthouse از دیوار خارج می‌شود – برطرف شد.
  • بازیکنان با راه رفتن در کنار بخش شیشه‌ای استخر می‌توانند وارد دیوارهای بنفش در EXT Pool شوند – برطرف شد.
  • اگر Hibana گلوله‌های X-Kairos را از بالا شلیک کند، گلوله‌ها به دیوار تخریب‌شونده در محدوده‌ی 1F Blue Bar متصل نخواهند شد – برطرف شد.

Consulate:

  • اگر در 2F Exit Stairs با طناب آویزان باشید، ممکن است بتوانید حرکت Melee را از درون دیوارهای تقویت شده با موفقیت انجام دهید – برطرف شد.
  • مدافعان از 2F Administration Office، در نزدیکی Riot Barricade مهاجمان را اسپان-کیل کنند – برطرف شد.
  • در 2F Break Room آین‌های سیاه Mira قابلیت نصب بر روی سمت دیگر دیوار تقویت‌شده را دارند – برطرف شد.

Favela:

  • اگر مهاجمان از نزدیکی سکوی فلزی دیواری که در EXT Courtyard وجود دارد آویزان شوند، کشته خواهند شد – برطرف شد.

Hereford Base:

  • در Terrorist Hunt، اگر یک بازیکن مکان EXT Shooting Range را به عنوان محل اسپان خود انتخاب کند، ممکن است در بدن اپراتور دیگری اسپان شود – برطرف شد.
  • مدافعان از 2F Laundry Room دارای زاویه دید یک‌-طرفه خواهند بود – برطرف شد.
  • اگر دوربین‌های Valkyrie به روی قاب آهنی بین راهروی B و B Armory پرتاب شوند، نامرئی خواهند شد – برطرف شد.
  • بافت‌های بین دیوارهای قابل تقویت و دیوارهای غیرقابل تخریب اجازه عبور گلوله از خود را می‌دهند – برطرف شد.

House:                                                  

  • مهاجمان در نزدیکی EXT Construction Site ممکن است توسط مدافعان و از پنجره‌ای که در 2F Upper Hallway قرار دارد اسپان-کیل شوند - برطرف شد.
  • خنثی‌کننده (Defuser) ممکن است در بین دو بالش فعال شود و در این صورت توسط مدافعان قابل تشخیص نیست – برطرف شد.

Kafe:

  • قرار دادن ADS توسط Jager بر روی دیوارهایی که دارای بخش پایینی چوبی هستند ممکن است به خوبی انجام نشود – برطرف شد.

Kanal:

  • یک شکاف کوچک در پنجره‌ی غیرقابل تخریب به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بیرون را مشاهده کنند – برطرف شد.

Oregon:

  • قرار دادن یک Grzmot Mine در سیم خاردار تقریبا غیرممکن است – برطرف شد.
  • بین قاب پنجره و دیوار در EXT Junkyard فضایی وجود دارد که به بازیکنان امکان مشاهده‌ی درون ساختمان را می‌دهد – برطرف شد.
  • شلیک کردن از بافت‌های موجود در 1F Meeting Hall به سمت B Supply Closet امکان‌پذیر است – برطرف شد.

Plane:

  • بازیکنان می‌توانند درون‌ها را درون دیوار در 3F Cockpit Stairs قرار دهند – برطرف شد.
  • از بین بردن سقف 2F Meeting Room یک شکاف را ایجاد می‌کند؛ این شکاف مشاهده‌ی اپراتورهایی که از EXT Carterer وارد می‌شوند را ممکن می‌سازد – برطرف شد.
  • مهاجمان می‌توانند درون‌ها را از طریق EXT Carterer در سقف هواپیما قرار دهند – برطرف شد.

Skyscraper:

  • بازیکنان با استفاده از یک سپر جمع‌شونده به روی میله‌ی چوبی که در 2F Work Office قرار دارد بروند – برطرف شد.
  • شلیک کردن از طریق کابینت‌های غیرقابل تخریب در 1F Bathroom به 1F Bedroom امکان‌پذیر است – برطرف شد.
  • اپراتورها در حالت درازکشیده می‌توانند وارد پله‌ها شوند – برطرف شد.
  • پرده‌های چوبی بر روی پنجره‌ها تا زمانی که کاملا شکسته نشده باشند مانع عبور گلوله‌ها می‌شوند – برطرف شد.
  • نام مپ Skyscraper همانند مپ‌های دیگر در منوی Map Preferences با حروف بزرگ نوشته نشده است – برطرف شد.

Themepark:

  • بازیکنان قادرند به درون دیوارهای غیرقابل تخریب در 2F Office و 2F Rail Corridor بروند – برطرف شد.
  • اگر دیوارهای موجود در 2F Daycare Reinforce شده باشند، نمی‌توان دو آیینه‌ی سیاه Mira را در کنار یکدیگر قرار داد – برطرف شد.
  • در برخی مواقع، زمانی که مهاجمان در و پنجره را می‌شکنند، تله‌های Kapkan از بین می‌روند – برطرف شد.

Tower:

  • یک شکاف در دیوار وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد با استفاده از یک درون 2F Exhibit Hallway را مشاهده کنند – برطرف شد.
  • شیشه‌ای که در 1F West Balcony و به سمت غرب قرار دارد غیرقابل تخریب است – برطرف شد.
  • در برخی نقاط مپ امکان راه رفتن بر روی هوا وجود دارد – برطرف شد.
  • چراغ‌هایی که در کنار برج قرار دارند ممکن است مانع آویزان شدن بازیکنان با استفاده از طناب شوند برطرف شد.
  • شلیک کردن به سمت یک نمایشگر خاص در 1F West Oservatory ممکن است تجربه‌ی افت فریم را برای برخی از کابران ایجاد کند برطرف شد.

Yacht:

  • اپراتورها در حالت درازکشیده می‌توانند وارد پله‌ها شوند – برطرف شد.

باگ‌های مربوط به تجربه‌ی کاربران

  • در صورتی که گزینه‌ی Attacker Unique Spawn Match فعال باشد، مکان‌های اسپان هنگام فاز آماده‌سازی نمایش داده نخواهند شد برطرف شد
  • جهت مهاجمانی که از طناب آویزان باشند در کیل-کم برعکس است – برطرف شد
  • عبارت «This Weapon Skin Is Available For» ممکن است تنها برای 4 اپراتور در زمان باز کردن آلفا-پک‌ها نمایش داده شوند – برطرف شد.
  • پس از قرار دادن Breach Charge بر روی سطح خارجی Barricadeهای کوچک، گزینه‌ی مربوط به برداشتن آن نمایش داده نخواهد شد – برطرف شد.
  • صدای گفتگوی میان اپراتورها، ممکن است صدای محیط همانند صدای پا را کاهش دهد – برطرف شد.
  • بخش خارجی مپ تاکتیکی در منوی انتخاب محل اسپان ظاهر نمی‌شود – برطرف شد.
  • بازیکنانی که صدایشان را قطع کرده باشید، هیچ نشانه‌ای نخواهند داشت – برطرف شد.
  • در برخی مواقع انتخاب کردن یک باندل در منوی فروشگاه بازی، ممکن است توضیحات مربوط به آن آیتم را نشان ندهد – برطرف شد.
  • وقتی که یکی از اعضای اسکواد در بازی صحبت می‌کند، نامش در گوشه‌ی تصویر نمایش داده نخواهد شد – برطرف شد.
  • اگر بازیکنان چالش‌های Ubisoft Club را با موفقیت به اتمام رسانده باشند، پیام آگاهی مربوطه را دریافت نخواهند کرد – برطرف شد.
  • مکالمه‌ی صوتی در صفحه مربوط به معرفی بهترین بازیکن نمایش داده نخواهد شد – برطرف شد.
  • در پایان بازی تابلوی نتایج نشان داده نخواهد شد – برطرف شد.
  • پس از دریافت جوایز چالش‌های Ubisoft Club، منوی مربوط به این بخش در بازی به‌روزرسانی نخواهد شد – برطرف شد.
  • اگر یک بازیکن، بازی را ترک کند، صدای مربوط به شمارش Renown در منوی بازی نیز پخش خواهد شد – برطرف شد.
  • هنگامی که ارتباط اینترنت یک بازیکن قطع می‌شود با این پیام مواجه می‌گردد: «Spectator, GAMESERVER, has left the Game» - برطرف شد.
  • اپراتوری که مشغول کنترل درونش باشد کماکان سپر را در دست خود نگه خواهد داشت – برطرف شد.
  • گزارشگر و ناظر مکالمه‌ا‌ی جدا از بازی خواهند داشت – برطرف شد.
  • تاثیر گیج‌کننده‌ی مین‌های الا و درون اکو در دوربین ناظر نیز دیده می‌شود – برطرف شد.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.