نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 10 اسفند 1396
ساعت 17:38

چطور در بازی Rainbow Six Siege بهتر باشیم؟ پیشنهاد برترین‌های این بازی را بخوانید

4.8 از 5

 

چطور در بازی Rainbow Six Siege بهتر باشیم؟ پیشنهاد برترین‌های این بازی را بخوانید

بعضی از بازیکنان با صرف ساعت‌ها بازی در Rainbow Six Siege موفق می‌شوند تمامی مپ‌ها و نکات مخفی آن‌ها را یاد بگیرند و نحوه کار اپراتورها را یاد بگیرند. اما مشکلی که برای اکثر پلیرها وجود دارد این است که خیلی از آن‌ها نمی‌توانند به‌صورت تک‌نفره به رنک‌های بالاتری مثل پلاتینیوم برسند.

اما سوال اینجا است که این افراد دقیقا باید چه کاری انجام دهند و چه تغییری در شیوه بازی خود اعمال کنند؟ برای پاسخ دادن به این سوال بهتر است که به سراغ تیم PENTA Sports برویم؛ تیمی که موفق شد برای سه دوره قهرمان مسابقات شود که اخیرا هم در Six Invitational 2018 موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

به گفته خیلی‌ها، PENTA Sports در حال حاضر بهترین تیم بازی است و حرفه‌ای‌ترین بازیکنان دنیا در این تیم جمع شده‌اند.

به تازگی وب‌سایت PCGamesN گفتگویی با «پنگو» (Pengu) و «شاته» (SHA77E)، دو تن از بهترین بازیکنان این تیم، داشته است که در بخش زیر می‌توانید آن را بخوانید.

penguPengu

Niclas "Pengu" Mouritzen

نقطه ورود به صحنه رقابتی Rainbow Six Siege، شرکت در مسابقات Com Cups و Go4R6 است. می‌خواهم بگویم که شما همراه با دوستان خود و یا یک تیم دیگر به آنجا بروید تا با جو مسابقات آشنا شوید. شما باید سطح بازی خود را بدانید. اگر در Com Cups خیلی خوب ظاهر شدید، به Go4R6 بروید. و اگر باز هم خیلی خوب بودید، به Challenger League بروید. تنها باید با گروهی از دوستان خود به این مسابقات بروید و اسم خود را آنجا ثبت کنید و هنگامی که با دیگر تیم‌ها بازی می‌کنید، آن‌ها با شما آشنا می‌شوند. اگر خیلی خوب ظاهر شدید، آن‌ها شما را انتخاب می‌کنند و به یک تیم دیگر می‌برند. این مسابقات مانند یک سکو پرتاب عمل می‌کنند. با اینکه انجام این کار شش ماه از وقت شما را می‌گیرد، ولی شدنی است.

در رابطه با پیشرفت در بازی باید بگویم که مهم‌ترین و بزرگترین چیزی که ما در PENTA Sports از آن برخوردار هستیم، «ارتباط و تعامل» و «تنوع و گوناگونی» است؛ این ایدئولوژی ماست. اگر شما بتوانید با یک اپراتور در حمله و دفاع بازی کنید، خوب است، اما نمی‌توانید در بین بهترین بازیکنان جهان قرار بگیرید؛ شما نمی‌توانید به یک بازیکن تبدیل شوید و تنها قادر هستید تا با یک اپراتور کار کنید. پس تا جایی که می‌توانید اپراتورهای مختلف را بردارید و هرگاه که حس کردید به اندازه کافی با آن‌ها بازی نموده‌اید، اینجا جایی است که باید خود را گسترش دهید و دیگر اپراتورها هم انتخاب کنید. اگر در ارتباط‌ها و همکاری کردن بد هستید، باید روی آن کار کنید و اگر در کار کردن با بعضی اپراتورها دچار مشکل هستید، باید بیشتر با آن‌ها بازی کنید. اگر در یک موقعیت یا پوزیشن خاصی در بازی بد هستید، شما باید مجبور شوید تا خود را در این موقعیت قرار دهید و بارها و بارها شکست بخورید تا بالاخره به نقطه‌ای برسید که موفق شوید.

Sha77eSha77e

Ville "SHA77E" Palola

همه چیز راجع به ساعت‌هاست. من فکر می‌کنم تقریبا همه کسانی که وقت بگذارند و توانایی‌های ذهنی و طرز  فکر خوبی داشته باشند، می‌توانند به پرولیگ بروند. بدیهی است که شما باید یک ذهنیت رقابتی و توانایی پیش‌بینی کردن داشته باشید؛ این‌ها چیزهایی هستند که نمی‌توانید آموزش دهید. با این حال اگر کسی که می‌خواهد در مسابقات بازی شرکت کند، Com Cups و Go4R6 شروع خوبی هستند. زیاد بازی کنید، یک گروه پیدا کنید و با آن‌ها بازی کنید و جدی باشید.

بزرگترین فرق بین مسابقات بازی و رنک دایموند، شناخت نقشه و همکاری و ارتباط است. شما در بازی گیمرهایی را می‌بینید که فقط می‌دوند، حرف نمی‌زنند و نقشه‌ها را به خوبی نمی‌شناسند. این که بدانید چه چیزی بالا سر شما، زیر شما و یا پشت دیوارها قرار دارد، بسیار حیاتی و مهم است. من خیلی از بازیکن‌ها را می‌بینم وقتی بمب را خنثی می‌کنند، اشتباهات زیادی مرتکب می‌شوند؛ مثلا به جای اینکه از بمب دور شوند و از وقت دشمن استفاده کنند، تکان نمی‌خورند و در جای خود می‌ایستند. بنابراین استفاده از زمان هم بسیار مهم است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.